16.09.2017 г., 22:43 ч.

Самолечение 

  Проза » Други
650 2 1
2 мин за четене

Когато някой ни каже, че се самолекува, какво разбираме? Често пъти това означава, че аз самият ще решавам какво и как да пия или правя, за да се излекувам. Ако тялото може да избира как да се лекува, така може да избираме и за вътрешната ни проекция. Можем сами да се лекуваме единствено и само чрез съзнанието си. Сигурно, някой ще ме осъждат, ще ми противоречат, но това няма да ме спре да се „самолекувам“. Самолечението ми минава през тези редове. Питате се как се лекувам? Лекува ме фактът, че се научих да казвам всичко, без задръжки, без притеснение. Може да пробвате и вие, защо пък не? Разбира се, нужно е да вярвате в това, което правите, а не да се пускате на сляпо просто, за да докажете обратното. Нужно е да вярвате в това, което казвате, да повярвате, че това ви лекува, не си мислете обаче, че може да заблудите сърцето и душата, ако при съзнанието ви е така, за сърцето и душата не. Научих се да се самолекувам, първоначално с говорене, но не с околните, а със самата себе си, с моите размисли. Правете го и вие, здравословно е. Не си мислите, че само разговорите с околните могат да са ви полезни, полезни могат да са и разговорите с вашите размисли. Неизказаните думи ни разболяват, отървете са навреме от болестите. Правете всичко от душа и сърце, така както вие го искате. В основата на самолечението лежи вярата. Ако ти започнеш да вярваш, че ще успееш, то в близкото бъдеще те чака успех. Не говоря за заблуда или пък поведение от типа - ще чакам успеха ей така да падне в краката ми без да правя нищо. Е повярвайте ми така нищо няма да постигнете, без усилие нищо не се постига. Ние хората сме достатъчно усъвършенствани, за да материализираме успехите си. Важно е да осъзнаем, че всички наши емоции и чувства ни разболяват. Всяка неизказана обида, или съкровена тайна разяждаща ни отвътре ни убива. Ако си ядосан - викай, псувай, чупи - това лекува. Но никога не оставяй тази вътрешна агресия да те разболее. Когато си тъжен - плачи, плачи толкова, колкото имаш нужда, плачът ни освобождава от лошото и освобождава място за хубавото. Бъди смел, отстоявай позицията си, следвай всеки малък сигнал, който тялото ти дава, това лекува. Храни се не по стандарт, не по еталон, а по това какво тялото ти иска. Не и в случаите обаче, когато храната замества други вътрешни потребности. Говорим с другите, но не и със себе си, помагаме на другите , но не и на себе си, стараем се да лекуваме другите, но защо не лекуваме и себе си ?

© Дамла Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Внушението и предразсъдъците се лекуват като се избягват с вяра и надежда,а това изисква много любов! Честит празник!Днес е Вяра, Надежда и Любов!
Предложения
: ??:??