4.08.2005 г., 0:00 ч.

Сани ленд (1) 

  Проза
996 0 2
4 мин за четене

Санчовците са малки по размер същества с големи очи, дълъг врат и винаги носят кецове. Смята се, че произхождат от древната раса на сансионите и сановините. Не е доказано със сигурност, но се предполага че тази раса съществува от началото на 51 век преди новата ера на планетата Санчоландия. След големия взрив, за съжаление, расата е почти унищожена, милиони сансиони и сановини умират. Малцината оцелели се качват на една ракета, наречена в старинните книги Сановия Ковчег и се отправят към друга планета. Тази планета се намира в третата Слънчева система и е седмата поред планета. Когато малките санчовци нахлуват на новата планета, в галактиката има едва още две известни раси, но не успяват веднага да осъществят контакт с тях. На планетата живеят малки същества, известни като халюгенити, които прекарват по-голямата част от времето си в смях. Хранят се с космическа енергия, но след нашествието на новата раса бързо изчезват, тъй като сансионите открадват енергията на халюгенитите. Така сансионите и сановините заживяват заедно на новата планета, която кръщават СаниЛенд. Избирайки това име, те наричат себе си санчовци, което слага край на разделението на двата етноса.

Това обединение, обаче, остава само формално. Различията между сансионите и сановините започват да създават размирици и междуродови борби.

Нека обясним разликата между сансионите и сановините.

Първите са по-дребни и очите им са по-малки. Това се дължи на факта, че през периода си на Санчоландия живеят в по-студената половина на планетата. Това ги прави и по-предприемчиви и пресметливи. Условията на живот там са сравнително по-тежки, ето защо този етнос се е оформил като по-студенокръвен в буквален и преносен смисъл. С течение на времето сансионите започват да се стремят по всякакъв начин да завземат плодородните земи на сановините. Въпреки това късметът на вторите работи с пълна сила и редица санчоландотресения спират нападенията на сансионите. Това допълнително изостря отношенията между двете раси. Сансионите вярват, че бедствията са предизвикани от сановините, които, според тях, се занимават с магии. Всъщност тези трусове са предупреждение за Големия взрив.

Сановините са по-едри, с големи очи и по-тъмно червена кожа от сансионите. Населяват топлата и доста плодородна половина на Санчоландия. Изключително добронамерени са и през историята си не са водили нито една война. Заради любовта им към билките, се смятало, че се занимават с магии. Всъщност те отглеждали 866 вида растения, които използвали като подправки и овкусители, а също и пушели.

Така различията и непоносимостта между двете раси са почти забравени след голямото бедствие. Когато, обаче, заживяват отново заедно в мир, сансионите отново са недоволни от начина си на живот.

3308 г. пр. н. е. Част от тях се отправят към нови планети, част от тях остават да живеят на СаниЛенд. Няколко рода от сановините също напускат планетат в търсене на по-добър живот и се заселват на малка, но плодородна планета в съседната система, наречена РивърЛенд, тъй като на нея няма океани и морета, а само реки. Сансионите се установяват на съседната СавиджЛенд през 3301 г.пр.н.е. , година преди сановините. Част от тях отново поемат на път и намират тъмната ДаркЛенд през 3278 г.пр.н.е. Значително голяма част от сановините се преместват на планетата МонстерЛанд, като с течение на времето и под влияние на сансионите от ДаркЛенд, наричани още даркрити, се превръщат във враждебна раса, която нарича себе си чудовищна. С това наименование, те искат да отбележат колко опасни са за враговете си. Технологиите им са значително по-развити от тези на даркритите и скоро имат пълно влияние над тях. Санчовците от СаниЛенд, обаче, за много кратко време успяват да се развията до такава степен, че поемат контрола над всички дотук изброени планети, начело с императрица Асасия. Скоро тя успява да превземе още една планета – МуунЛенд, която служи като главен източник на газ. Тя е пуста и неподходяща за живот и затова е използвана главно заради мините си.

Така се образува и империята на Асасия, носеща името на своята столица – СаниЛенд.

Като цяло санчовците са много весели същества, винаги усмихнати. Може да се предположи, че са взели това качество от халюгенитите при заселването си на СаниЛенд.

© Александра Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ами, някъде февруари мисля... То е цяла поредица, може да кача и другите части.
  • Хей, това кога си го писала?
Предложения
: ??:??