31.01.2013 г., 9:18 ч.

Сбогуване с една грешница 

  Проза » Други
1297 0 13

Когато сутринта отворих очи, без да подозирам какви изненади ми е подготвил животът. Усмихнах се. Не знаех, че е за последно. Знаците на съдбата ли да следвам или здравия си разум. Казах си "Днес няма да позволя на никой да изтрие усмивката от лицето ми." Уви, когато тази мисъл прелетя през съзнанието ми, вече усещах, че някой пак ще ми размаха пръст. 

Дилема - да бъдеш с любимия човек, но без грам социални контакти, лично пространство - нула. Обратният вариант е ясен. Думата ГРЕШНИЦА е татуирана на гърба ми. Когато я чуваш толкова често, забравяш собственото си име. Deja vu от минал живот. Не може никой да ми говори мили думи, да ми се усмихва, аз да говоря с някого. НЕ МОГА ДА ПИША КАКВОТО ИСКАМ.

Изборът е мой. Ще кажете, някои и толкова нямат. Ама те са си такива, слепи за възможностите, които им се предоставят. Някой ми каза: "И в двата варианта ще си нещастна, не прави и други хора такива. Вземай решение и да се свърши." И понеже съм оптимист, никога не бих наранила някого умишлено, само себе си.

Изборът е направен. 
 
 

© Дани Сулакова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Рекох да лъсна звяра за дългия път!
    Прекрасна вечер и на теб лудетино! Вече го сънувам това пътуване! Само не ме карай да ти го разказвам
  • Фреди, ласкаеш ме... но пък ми стана толкова слънчево
  • Аз черпя светлина от теб
    а светлината е моята поезия.
    Не знам да ли мога да обясня добре,
    но надявам се да не те нараня!
  • Всеки дава мнение според собствения си светоглед. Аз може да съм свободен дух, но щом съм избрала да съм с него, ще трябва да се съобразявам и с неговите условия.
    Благодаря Вихра, че следиш публикациите ми
  • Здравей, Дани! Мисля, че постепенно добивам някаква представа за теб и твоята ситуация, но коментари като тези и някои други,които прочетох (очевидно по темата), ме докарват до бяс. Понякога и до отчаяние, относно способността ни да се свързваме един с друг и да имаме взаимоотношение. Ако ми дадеш знак, бихме могли да поговорим!
  • Аман от такива...
    И си го описала в лекия му вариант винаги може да по- зле.
    Кураж!
  • Аз гледам от добрата страна на нещата.Това не са грешки,това са уроци!От нас зависи дали ще се поучим.Дори лошите неща,които ни се случват са може би,за да ни предпазят от по-големи грешки."Може би компромисите, които правим и тези на които сме склонни са всъщност единствено възможното състояние на нещата в момента и следователно не са компромиси?"
  • Привет, Дани! Всеки върши грешки. Важното е да не са фатални, непоправими...
  • Замисли ме...
  • !!
  • Няма безгрешни хора!
    Дерзай!Много ми хареса!
  • Благодаря за подкрепата Иване!Честит празник и на теб!
  • Су, извинявай, но само не проумях какво точно ще се случи. Грешниците също заслужават щастие. Честит празник и наздраве!
Предложения
: ??:??