Понеделник - дезинфектиране с напалм.
Вторник - полагане на минни полета с цел ограничаване на излишното струпване на хора.
Сряда - доставка с касетъчни бомби на еднодневната порция храна за населението, с която то трябва да изкара до... Другата седмица, ако има смисъл, това ще се доуточни.
Четвъртък - антивирусно третиране с химическо оръжие.
Петък - преглед на населението от медецински екип по скайпа. При проблеми с интернета, същият ще се проведе по радиото.
Събота - подготовка за контролирана евакуация.
Неделя - провеждане на евакуацията. Същата ще се проведе на следните етапи.
А. Етап първи - събиране на труповете.
Б. Етап втори - събиране на оцелелите.
В. Етап трети - контролирано хуманно изгаряне на първите и вторите.
Кризисният щаб призовава да се избягва излишната паника. Както се вижда, положението е под контрол!
20.03.2020.
Георги Каменов
Тази творба е написах ей тъй, на майтап и за убиване на скуката. Обаче напоследък се начетох на творби, след прочита на които имам чувството, че тези мерки вече ги има и в реалността, а и доста по-крайни от тях... Та рекох и аз да пусна нещо в новия стил паник хорър апокалипстичен модернизъм...
Хора, вирус има, но... не е чума и най-важното, не сме през средновековието!...
© Георги Каменов Всички права запазени
Винаги дава супер съвети,
всички проблеми със секс ги решава,
даже короната гони с (тук, многоточие)
Само Мерсаж ут мен заслужава 🤪😷🤪
ПП
След даването на този й съвет, се увеличи значително бройката на мъжете джентълмени... Тъй де, не е малко да се жертваш, за да разрешиш здравословните тревоги и тегоби на някоя дама 😷🤪😷
Адаш, контролът е като бесилото - дава ти да дишаш... докато не ти ритнат столчето...
Благодаря ви.