4.12.2007 г., 14:06 ч.

Сега как да си я ремонтирам? 

  Проза
989 0 9
1 мин за четене

Имам си къща от карти. Не дами и попове. Не валета. Моите карти са сини, зелени, черни, лилави... всякакви! Най-много са ми жълтите, а нямам нито една сива. За какво ми е сива къща? Всичко навън е сиво - сградите, дърветата, хората...  Пък и не обичам да смесвам. Нещата винаги са или бели или черни. Сиви? Не, благодаря!

Аз не давам никой да ми влиза в къщата! Дори съм се застраховала - нямам прозрци, още по-малко врати. Влизам и излизам през миша дупка. Как минавам през нея? Лапвам парче от гъбата и ставам по-малка. Вкъщи съм си голяма, но като изляза трябва да съм мъничка, защото иначе им преча.

Та, както казах, не пускам никой вкъщи. Само най-близките - нали знаеш - апатия, маланхолия, понякога радост и от време на време надежда. Страховете ми понякога също се промъкват през някоя дупка. Но иначе никой друг! Моят дом е моята крепост! Вярно малко е крехка, но все пак е крепост.

Е, защото ти казах всичко това и защото твърдиш, че ме обичаш, теб ще те пусна. Само внимавай. Ей, какво правиш? Не ми бутай къщичката, идиот такъв! Ами сега откъде пари за ремонт?

© Алиса Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Прекрасно!!!
  • Браво и от мен!
  • Стига бе! 13? (едната 6ица е от мен)
  • Много идейно и сладичко!
    Браво, Тина!
  • Чудесно е!Браво,миличка!Поздрав!
  • ами просто си написала думата мъничка с минимилизиран шрифт- а и не мога да повярвам, че си на толкова години
  • о, Бина Влади, моля ти се! Не говори такива сложни работи на моята проста душичка! Имам нужда от разяснение - как така "минимализирам малкото"? А като те питам изглеждам "тъпа"! Аз искам да съм остра!
  • браво!- талант си- интерсни похвати използваш- добре си жонглираш с думите- крепост- крехка- оцветяваш,цветовете- минимилизираш малкото- завършваш провокативно- въобще, добре дошла и продължавай
  • Чудесна миниатюра, Тина!
    Поздрави!
Предложения
: ??:??