3.09.2009 г., 0:38 ч.

Секс игрички 

  Проза » Еротична
11655 1 8

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

9 мин за четене

На входната врата се звънна.
 Мъжът стана от дивана и се запъти към нея. Махна резето, завъртя ключа и я отвори. Пред него стоеше красива жена, висока около метър и седемдесет, с леко чуплива, черна коса, която падаше свободно и покриваше изцяло раменете ù. Зелените ù очи бяха подчертани със силен,  вечерен грим. Устните ù - перфектно изписани с ярко, червено червило, се бяха поотворили и от тях се показа език, който палаво ги облиза. Връхната ù дреха беше червен лачен шлифер, стегнат с колан през кръста, за да подчертае повече талията ù. Краката - покрити с черни, отново лачени ботуши, стигаха до половината на бедрото ù, където и свършваше шлиферът. Високото над девет см. тънко токче допринасяше за издължаването на нейната фигура. Жената направи крачка към домакина, погледна го съблазнително, прехапа долната си устна и каза:
 - Аз съм Вивиан, Вашата курвичка за вечерта. Няма обръщение пред името ми, освен ако Вие не поискате да има.
 Мъжът я обходи с поглед отдолу-нагоре, усмихна се, виждаше се наслада в очите му.
 - Завърти се!
 Тя изпълни заповедта му като покорна робиня.
 - Не очаквах поръчката да е толкова добра. - продължи той - Влизай.
 С грациозна походка тя закрачи по пода, звукът от токчетата отекваше в стаята.
 - Е, къде е спалнята? - попита тя.
 - Не ми е нужно легло, за да те чукам. - бръкна в джоба на панталона си и тръгна към нея.
 Парфюмът ù се усещаше и от разстояние. Той го пое с дълбоко вдишване, а красноречивият му поглед издаде, че ароматът го плени. Застана на сантиметри от нея, прокара пръст по устните ù, а после ръката му се насочи към изпъкналите ù гърди. Обхвана с длан едната и я стисна, повдигайки я нагоре.
 - Какви услуги предлагаш?
 - Зависи от джоба ти. - игриво подхвърли тя.
 - Почвай със стриптийза тогава.
 - Ех, аз нямам какво толкова да свалям, а и мога и с друго да те възбудя. - нейната ръка се озова на слабините му, като правеше леки движения по члена му.
 Той се засмя доволно. Наведе се, за да опита от устните ù, но тя извърна глава и го спря с пръста си. - Не бързай толкова, палавнико.
 Прибутвайки го назад, тя не сваляше поглед от него. После рязко го бутна и той падна на дивана. В очите му се четеше задоволство, знаеше, че е избрал точната жена. Застана пред него, разкрачи се и с едно движение разкопча колана на шлифера си. Свали го, а очите на мъжа светнаха при новата гледка. Сега тялото ù беше покрито, само с изрязан, черен сутиен, и бикини.
 - Не махай ботушите, по-перверзна си с тях.
 - Нямах намерение да ги събувам.
 Повдигна единия си крак и сложи стъпалото върху пениса му. Наведе се към него и той усети токчето, което се допря до топките му. Изстена от удоволствие.
 - По какво си падаш? Започваш малко садо-мазо...
 - Всичко в секса ми харесва, сега съм в твоите ръце, прави с мен каквото искаш!
 - Малка мръсница си, харесваш ми.
 Тя се разкрачи върху него и сложи ръцете му на задника си. Облиза устните му, захапа ги, а той я притисна към себе си и започна да я целува. Всяка следваща целувка беше по-страстна от предходната. Опипваше тялото ù. Тя усещаше еректиралия му член. Разкопча панталона и го извади, като продължи да го стимулира с ръката си. И двамата бяха възбудени и дишаха тежко.
 - Лапай ми кура. - каза той задъхано и натисна главата ù надолу.
 Тя застана на колене и го пое в устата си. Облиза главичката и пак го засмука, като този път успя да го погълне почти целия.
 - Точно така, кучко, продължавай! - той хвана косата ù и започна да ù бута главата по-бързо нагоре и надолу. Тя разбра,че трябва да ускори движението и го направи без негова помощ.
 Той разкопча сутиена, обхвана гърдите ù и силно стисна набъбналите зърна. Заболя я, но и я възбуди още повече. Потърка клитора си с ръка, за да удължи удоволствието. После леко се изправи към него, допря голата си гръд до пениса, помачка го между прелестите си и го погледна с изпиващ поглед. Мъжът вече нямаше търпение да го усети в нея. Придърпа я нагоре, размениха си няколко целувки, той се изправи, като я държеше плътно до себе си, вкара ръка под бикините ù и пръстите му се навлажниха веднага. Това още повече го подлуди. Бързо свали фланелката и смъкна панталона си.
 - Ще те чукам цяла нощ. - изблик на груба страст се появи в него. Рязко издърпа бикините и разкъса бельото ù.
 - О, да! - изстена тя.
 Застана зад нея, тя опря ръцете си на дивана, обърна глава към него и задъхано извика:
 - Вкарвай! Начукай ми го!
 Той веднага изпълни желанието ù и още при втория тласък целият пенис се намираше в нея. Хвана я за таза и продължи все по-бързо да се движи. - Така ли ти харесва, мръсницо, да ти го набивам бързо?
 Тя не отговори, чуваха се само стенанията ù и учестеното дишане. След малко Вивиан се поизправи, хвана ръката му и я сложи върху гърдите си. Променената поза предразполагаше към по-лесно изваждане на члена му, затова той забави темпото и започна да масажира клитора ù. Тази поза ù беше една от любимите, защото едновременно можеше да усети удоволствието на три места по тялото си. Нейният оргазъм беше въпрос на няколко минути. Те изтекоха и тя свърши. Гласът ù, докато стенеше, допълни възбудата на мъжа. А като разбра, че е свършила, спря с движенията, притисна я силно до себе си и се опита да усети пулсиранията ù. Тя от своя страна свиваше мускулите си, за да подсили това усещане.
 - Много си добър и с ръцете, ако не бяха те, сигурно щях да свърша по-късно и в друга поза.
 - Още не си видяла на какво съм способен. - обърна я с лице към него, засмука гърдите ù, после целувките му се изкачваха нагоре и няколко минути се задържаха върху нейните устни. Дишането им не се забавяше и звуците не спираха.
 - Продължавай, искам още.
 - Да съм казал, че съм свършил? - повдигна я и я отнесе в спалнята. Страстно я хвърли на леглото и застана върху нея. Захапа устната ù и продължи да я целува надолу, като образуваше почти права линия по тялото. Стигна венериния хълм, разтвори повече краката ù и облиза клитора. Езикът му се движеше умело и тя разбра, че е на крачка от нов оргазъм. Сложи ръка върху главата му и при всяко негово по-силно засмукване или ухапване тя хващаше косата му и дърпаше. Малко преди отново да свърши размърда таза си и се наслади на усещането. Той завря три пръста наведнъж и тя извика от удоволствие. Хареса му, че я задоволява така. Захапа силно зърното ù.
 - Ммм, така боли.
 - Млъквай! Нали искаш да съм груб.
 - Да, болката ми харесва. - тя се усмихна, приближи се към лицето му и добави - Можеш и да ме удряш!
 При тези думи мъжката му агресия и желание за доминация го обзе изцяло. Бутна я грубо назад, пресегна се към нощното шкафче и извади железни белезници. Взе ръцете ù и ги закачи за таблата на леглото. Стегна ги толкова здраво, че почти се впиха в китките ù. Отново го вкара и последваха бързи тласъци. Ръцете му стискаха ту гърдите, ту бедрата ù. Тя почти беше обездвижена, а толкова ù се искаше да драска гърба му, да хваща задника му... Можеше само да вика и стене от удоволствие. Това му повлия и той ускори максимално темпото си. Вече пенисът му беше плътно в нея при всеки следващ тласък. Телата им бяха топли и изпотени. Умора все още не се усещаше, защото насладата от секса надделяваше. Вивиан беше пред трети оргазъм.
 - Удари ме, УДАРИ МЕ! - изкрещя тя.
 Той я шляпна през лицето.
 - По-силно!
 Вторият шамар зачерви бузата ù. Тя прехапа устни и отново изстена.
 - Ооо, свършвам - задъхано каза тя.
 - И аз, ей сега.
 Той го извади, премести се отстрани, като позиционира члена си над гърдите ù и започна довършителната работа с ръка.
 - Отключи ме, искам аз да го правя.
 - Не мога сега. - в този момент спермата се разпръсна и той въздъхна с голямо облекчение. Потупа няколко пъти еякулиралия си пенис върху гърдите ù. Тя отвори уста и жадно го покани вътре. Сложи ù го и усети приятния досег на нейния език. Погали корема ù и каза: - Страхотна си. - наведе се и я целуна.
 - Отключи ме вече, искам следващия път ръцете ми да са върху теб. - той взе ключа и изпълни молбата. Китките ù бяха силно зачервени. - Отивам да се забърша и ще продължим.
 - Дай ми една цигара време и пак ще съм като нов.
 - Изморих ли те?
 - Не. Просто ми трябват десетина минути почивка, за да мога после пак да те чукам дълго време, иначе по-бързо свършвам, знаеш. - намигна ù и отиде да задоволи никотиновия си глад.
 Минаваше един часът след полунощ. Вивиан дръпна надолу ципа на ботушите си и понечи да ги свали. Мъжът веднага ù направи знак да не го прави. Прокара ръка по дължината на ботуша и каза:
 - Мисля, че имам фетиш към латекс. Много ме възбуждаш така.
 Тя седна в него, сложи члена му в себе си и с бавни движения се местеше нагоре и надолу. Сега залагаше повече на романтичното усещане, досега на телата им, тежкото дишане, целувките...
 След няколко минути мускулите на краката ù, започнаха да се схващат, затова той отново пое нещата в свои ръце, като я обърна с гръб към него и сам започна да я движи нагоре и долу по продължение на пениса му. После пак легнаха на леглото, застанаха настрани, повдигна малко единия ù крак и продължи да доставя взаимно удоволствие. Дишаше ускорено във врата ù, мачкаше гърдите ù, целуваше я по раменете, а тя не преставаше да пъшка и да му говори мръсотии. Смениха няколко пози, чаршафите бяха небрежно набрани и влажни на места. Сега тя беше взела надмощие, след като успя да го измори. Беше близо до поредния оргазъм и както го беше обяздила в поза ездачка, дивееше над него, като от време на време раздвижваше и таза си, за да стимулира клитора. Не мина много време и тя свърши. След толкова часове секс тя вече усещаше лека болка по интимните части. Пое члена му орално и го свърши в устата си.
 Излезе освежена от банята и легна до него. Той все още лежеше по гръб, задъхан и задоволен. Тя погледна към часовника, който показваше 4:37 AM.
 - Ти наистина ме чукаше цяла нощ. - целуна го и започна да гали тялото му.
 - Обожавам да правя секс с теб. И тези игрички... трябва да повторим някой път. Много добре влизаш в ролята на проститутка. И тоя латекс... - хвана главата ù и целувайки я, я преобърна и застана върху нея.
 - Може следващия път да ме изнасилиш в някой запустял парк. Ама да знаеш, много ще викам. - игриво каза тя и облиза устните му.
 Гледаха се мълчаливо известно време, и сякаш не им трябваха думи, за да си разкажат колко са били насищащи удоволствията. Накрая той промълви:
 - Скъпа, да си призная, тоя път май успя да ме омаломощиш, а и никога преди не съм те чукал толкова дълго. Сега искам да те гушна и да заспиш до мен.
 Тя го погледна доволно и се съгласи с желанието му. Той заспа по-първи, а тя обмисляше нови варианти за разнообразие на сексуалния им живот.

© Антония Стефаниева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??