25.09.2019 г., 18:13 ч.

Сериозни хора 

  Проза » Други
877 4 6
1 мин за четене

У наше село всички сме сериозни! Ако не вярвате, питайте Пешо кръчмаря - всяка вечер му правим оборот-оборот и половина, близо два. От обороти е заприличал на центрофуга у чутурата, все едно е въртян в пералня, а лимбата му сочи навсякъде. Това било от центробежните сили, ни каза един научен сътрудник от някакъв институт на БАН, ама така го напихме, че забрави от кой.
Не е лесно да поддържаш имидж, нужно е сериозност и постоянство. Например, никой у кръчмата ни не си поръчва малко пиенье. Веднъж Вальо Цирея си поръча "едно малко", и оттогава му викаме Вальо Педофила. Той всъщност не е такъв, аз дори бих му поверил малката ми щерка да я разхожда, ама въпросът е принципен - няма да ни излага черните дробове пред чужденците я! Щото ние и чужденци имаме - шест англичани и трима германци, единият от тях е поляк, но го е срам да си признае. И сме ги приели за едни от нас, защото, ако алкохола за някои е като ластик, на тях въобще не им се опъва.
Каним ви на гости у наше село, защото знаем как да посрещаме и изпращаме гости. Имаме дори булки на свободна практика, които могат да посрещат пиьеници, могат да изпращат пиьеници, а могат и да пият наравно с пиьеници и да им поднасят зелева чорба на разсъмване. Срещу скромна сума ги даваме под аренда, само за женитба не ги даваме, щото те ни крепят туристопотока.
За кореспонденция: село Виноградец, Пазарджишко, кметството. Имахме и електронен адрес, но местният бял хакер - Вальо Серсема, го хакна, продаде паролата, а получените пари инвестира в три големи при Пешо.

© Илиян Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Че няма да подлагате на съмнение местните добродетели, я!
    И лозята ви, лозя; и виното ви хубаво!
    Време е за гроздобер. Имате ли гроздоберачи?
    Пиенето е последната операция.
  • То три пъти трябва да се прекръстиш преди да влезеш у ваше село и после поне година да не даваш кръвни проби Забавно!
  • 😅! 😅! 😅!
  • Всичко си имате у ваше село, та даже и местен бял хакер! Е,това е отвъд всякакви очаквания и много допринася за атрактивния, модерен имидж на селото. Евала на който се е сетил да го включи във визитката! Сериозни хора – сериозно село! Село трепач! Хайде със здраве... и наздраве! И пазете си местния бял хакер да не ви го хакне някоя държавна институцийка, че и те сериозен имидж гонят, дет се вика.
  • Всичкото световно Пешо да живей!
  • Да живее Пешо!
    😆
Предложения
: ??:??