16.07.2020 г., 22:49 ч.  

Шерше́ льо кок! 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми, Други
771 1 10
1 мин за четене

          Идеалната форма - Шерше́ льо кок!

 

         С глас се смях с идеалната форма на генек и дамата с пълната количка в супера, слушаме за ваксина в Русия против короната, и от дума на дума покрай сегашното положение май дойде време да се пренапише историята.

       1. Шерше́ ла фам - вече е шерше́  льо кок.

справка и превод: имаме един познат с прякор петела, голям зевзек. Ни в клин, ни в ръкав, все ще изтърси нещо или да закопае всичко казано преди него, или другата крайност - някакво прозрение ще го осени, та и "рибата ше утепе". И малко по малко предвид физическия и духовен глад в тая криза стигна света до там, че шерше́ льо кок измести шерше́ ла фам! ;-)

(кок - петел > по-общо казано храна и още по-общо казано - и духовна, и физическа, като нашия Петел!

       2. ДИАМАТ - най-висшият стадий на капитализма е империализмът. Да, ама не! Империализмът в оня смисъл - войни за преразпределение на територии, пазари, когато военната промишленост бла бла... Най-висшият стадий на капитализма е ковид19! Когато ковид вилнее, и войните и немеят! Идеално оръжие за контрол и прочистване!

       Панта рей...

       Акъл море, всичко тече, но не всичко зреЙ!

 

© П Антонова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Сполучливо попадение! Най-после вируса дойде в помощ на властите да контролират масите. И да освободят територия...
  • Блу (Blue) - Кой кого - само времето ще покаже, За сега короната е над всичко, както се казва.
    Една черна статистика: за 1-те 2 месеца от извънредната ситуация при домашно насилие следствие от изолацията имаше 14 убити жени само у нас. Нова статистика не съм гледала, но както казва един познат - повече отколкото директно от ковида. Това, което той индиректно нанесе и продължава,..
    Благодаря!
  • !!! В публикация в сайта прочетох, че политиката уби вируса. Уби го като новина №1 в България, но иначе все си мисля, че тя го създаде,точно за контрол и прочистване. Поздрав, Пепи!
  • За съжаление има и такива попадения...
    Въртиш си колелото на живота докато или нещо му се счупи, или някой не ти сложи прът в спиците и изведнъж пътят добива коренно друг смисъл.
    Благодаря ви!
  • 😄Много яки прозрения! Промениха ми светогледа! Много си добра!
  • "Шерше льо гард" да се чете☕
  • Марианке, в метрото все се припознавам в някого 😅
    Иржи - мъжете да си "шерше ла фам" зад маските, жените ще си "шерше ла гард"
  • Само че Ковид 19 не прочиства, а кара наред! Няма болни или здрави, млади или стари- кажат ти "здрасти" или кихнат срещу теб и...вече си жертва! По-скоро "ГардЕ ла ви"- Пазете живота...
  • Почти всичко написано от фантастите се е случвало...
  • "...ковид 19, идеално оръжие за контрол и прочистване!" Абсолютно и аз мисля така . "Големия брат" на Оруел (за жалост) най-после намери начин от литературата да се натрапи и в реалния живот...
Предложения
: ??:??