18.08.2011 г., 16:18 ч.

Щом ти си единствена в сърцето му 

  Проза » Други
996 0 2
1 мин за четене

Щом ти си единствена в сърцето му, защо е с мен, не за веднъж, а две години наред?

Какво правя в дома му? Какво правя в леглото му? Защо заспивам до него, сгушена в прегръдките му? Щом ти си жената, защо ме кара да се чувствам специална? Защо ме изслушва? Защо твърди, че преди това не е бил щастлив? Щом ти си единствена в сърцето му, защо, когато му звъниш по телефона, той не иска и да чуе за теб и ти затваря? Защо вървя заедно с мен по брега на морето, макар и за  ден-два? Ти така и не узна за това. Защо ме прави най-щастливото момиче на земята, а ти дори не повярва в думите ми, че съществувам? 

Нали аз съм номер две, но аз знам за теб, а ти дори не подозираш, че съм в живота му?! Защо с мъчение заспива до теб? Защо, когато се запознахме с него и все още се държахме приятелски един с друг, той твърдеше, че отдавна не изпитва нищо към теб?

Щом ти си единствена в сърцето му, защо ме целува и в нощите, когато съм при него, заспива бързо до мен? А ти дори не знаеш, че съм там. Защо за две години не се отказа от мен, а остана до мен? Защо казва гордо, че ти не значиш нищо за него?

Нали аз съм номер две, защо първо на мен ми споделя и първо мен търси? 

Защото някаква голяма част от него има нужда от мен. А ти си слаба и безхарактерна, за да те остави. Защото знае, че ти няма да се справиш сама. 

Нали ти си жената, онази силната и независимата? Защо тогава продължаваш да му прощаваш? Да се връщаш при него сама? Така и не успя да разбереш, че аз винаги ще бъда наоколо и вътре в живота му. Нали ти си жената, онази смелата. Напусни го и намери някой, който наистина ще те обича като луд. Или те е страх ????

© Лилия Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ах,как до болка е позната тази ситуация!Браво! Продължавай да твориш,всичките ти творби са страхотни! Прочетох ги на един дъх
  • Здравей, Лили! Въпросите са много,но за последния:" Или те е страх?" Може би,той трябва да си тръгне от нея за да имате шанс вие двамата и тя, разбира се! Но това е мое мнение.Желая ви, щастие!
Предложения
: ??:??