16.12.2020 г., 10:05 ч.

Щукват ми 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
242 1 12
1 мин за четене

Отбивам се при младата си любовница. Топло, приятно, слага ракийка и салатка, после сервира сарми от станалото вече зеле… Вкусно, хубаво, отпускащо…

Тръгвам си доволен.

И внезапно се сепвам – абе, аз за какво ходих?

хххх

Оплакват се някои, че ни навряха като мишки по дупките. Не е така!

Пред големия магазин – опашка. Пускат определен брой клиенти. Пред другия – същото. Даже градският пазар е охраняван и регулиран. А в кварталното магазинче и без това двама клиенти не се побират…

И стоим на студа и вятъра…

Та чак мечтаем как ще се сврем обратно в топлите дупки…

/Апартаментите, не ме разбирайте правилно/

хххх

Студено…

Та се сещам за циганчето, дето в тоя бахър дзиндзиркало и се кълняло: „Да пукна, ако лятос се скрия на сянка!“

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Силвия, Пепи, Деа!
  • Да отидеш при любовницата и да забравиш защо си отишъл...
  • Plevel (Силвия Илиева) - как при такава любовница да не забрави за какво е отишъл? И жената така - салатката, сармичките...
  • Добре са ти щукнали, ама каква е тая любовница, салата ще му прави! Леле!
    Поне да я беше наредила по себе си.🤔
  • Благодаря, Скитнице, Пепи, адаш, Младене!
  • Тази част - с опашките, ми припомни ужасните времена на соца. Дано никога не се завърнат, че младите в този случай биха остарели само за 24 часа, като болни от свръхпрогерия! Поздравление, Георги - изтръпнах от хоръра!
  • "Да пукна, ако зимъска си изляза от мишата дупка!"
  • Важното е, че е имало ракийка и сармички Какво и колко му трябва на човек
    Беше ми интересно и забавно - усмихващо
  • Аз се сетих, колко луди пари се дават за духане, а сега навсякъде... безплатно... ма не е същото 😊
    Иначе... не е за усмивка...
    Поздравявам те.
  • Благодаря, Надя, Лина, Валентине!
  • И при мен реакцията е като при Надето. Благодаря!
  • Благодаря, за усмивката!
Предложения
: ??:??