15.03.2012 г., 11:22 ч.

Шведска приказка 4 

  Проза » Еротична
1265 0 2

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

8 мин за четене

                           Шведска приказка 

                                   Част четвърта

 

Часът беше едва  4 следобед, но масите в сладкарница “Албатрос” бяха почти заети. Освен дежурните “гларуси” и  дневните “момичета”, заведението беше пълно с едрогърдести германки, изгорели от слънцето чехкини, любопитни рускини, измъкнали се от опеката на “ръководи-теля”. Тук-там се чуваше даже българска реч. На крайната маса, до самия бряг, седяха Моника с дъщеря си и новият им приятел от Кувейт. Джек им разказваше за своята страст към България и по специално към  “нежната” ù половина. За своите приятели тук и за своята необикновена страна и нейните богатства. Джек беше християнин, за което свидетелстваше и златният кръст, който се виждаше през разгърдената му риза. Съвсем естествено той попита новите си приятелки къде е Стив. Двете се спогледаха и Моника започна разказа си.

         От две години съпругът ù имал връзка с  румънска емигрантка. Красивата Сорина, която работела във фирмата на Стив като чистачка, успяла за кратко време да стане негова любовница. Стив толкова се увлякъл по нея, че за кратко време даже  напуснал семейното огнище. Но за щастие бързо се осъзнал, или разочаровал, и се завърнал при тях.Но Сорина така го подчинила сексуално, че Стив я водел на почивка като неразделна част от семейството. И за да избегнат скандала, почивали групово и по този начин сладо-сеьз страстната румънка минавала незабелязано като член на групата. Отначало Моника страдала много, а Гуди направо била бясна  и била готова да се отрече от баща си. Но впоследствие тримата разговаряли и постигнали споразумение. Да спазват определени норми на поведение и всеки да запази личната си свобода. 

         Джек едва сега разбираше свободата, с която Моника го беше поканила в стаята си предната вечер. При споменаването на тази покана, тя не пропускаше даспомене за страстните му погледи към Гуди, което предизвикваше смях у Моника, изчервяване у Гуди, а Джек направо не можеше да си обясни поведението на майката и дъщерята. Особено след сцената, която се беше разиграла същата сутрин. Когато Моника и Джек останаха за десетина минути насаме, майката обясни, че Гуди е още девствена, и тя не иска дъщеря ù да бъде за пръв път със случаен мъж. При тези думи Джек си представи сцената от тази сутрин, почуства как възбудата обхваща мисълта му, а погледът му се заби в преполовената чаша уиски. Не смееше да погледне Моника в очите от страх тя да не прочете мислите му.

         След вечеря се разходиха по крайбрежието, пиха студена бира в едно капанче и водиха непринуден разговор, в който активно участваше и Сорина, която тази вечер беше с необикновено предизвикателен тоалет от ярко червена коприна. Роклята беше толкова тясна, че очертаваше и най-малките гънки на гъвкавото ù тяло, а огромното деколте не скриваше и една пета от огромния ù бюст. По мнението на Джек, което той не сподели с двете шведки, Стив направо беше щастливец , че има такава любовница.

         В дискотеката пак бяха петимата. Сорина се опита да флиртува с Джек, но беше моментално и елегантно елиминирана от Моника, която хвана Джек за ръката и го поведе към дансинга, където потъна в прегръдките му под звуците на страстен блус. До края на вечерта майка и дъщеря не позволиха на румънката да се доближи до техния кавалер, въпреки явното ù желание да танцува с него. Стив хитро се подсмиваше под мустак, въпреки че в определен момент не му беше приятно поведението на любовницата му.

         Часът минаваше три, когато Моника направи знак на дъщеря си, хвана Джек под ръка и пожела приятно прекарване на съпруга си и неговата нахална любовница.  Когато Гуди беше вече в стаята си, Моника директно поведе младия мъж към тяхното любовно гнездо. Джек не можеше да проумее такива “съпружески” отношения. Нито поведението на съпруга, нито на съпругата, бяха разбираеми за източния му манталитет, въпреки че тези отношения му даваха възможност да изживее неочаквани  моменти на сексуални игри, за които не беше се надявал и в най-смелите си фантазии.

         Когато влязоха в обширната стая, Моника започна да го съблича, галейки косматата му гръд, задържайки ръцете си на мъжките му атрибути. Тънките ù пръсти на пианистка опипваха твърдостта му и издутите от възбуда тестиси. Джек се оставяше да бъде третиран като дете и чакаше своя ред, за да се отнесе със  същото внимание към чаровната си приятелка.

         Джек действаше убийствено бавно. Обърна Моника с гръб към него, прегърна я през раменете и започна да разкопчава  копчетата на копринената шемизетка. При всяко движение, лактите му се триеха в гърдите ù, предизвиквайки сладострастни тръпки по цялото тяло на шведката. Моника явно беше крайно възбудена и все по-силно притискаше  палавото си задниче към твърдостта, която очакваше да я прониже като шпага. Но Джек не бързаше, макар че едвауспяваше даспре непреодолимото си желание да разкъса със  замахоскъдното облекло на Моника ида я обладае като диво животно, помирисаломириса на самката. Ръцете му трепереха, разкопчавайки все по-трудно и по-трудно безбройните малки топчести копчета. Несръчността му беше право пропорциална на възбудата му, за което заслуга имаше и Моника, която все по-интензивно и по-силно го стискаше и движеше, като се мъчеше да го поеме в интимните си части през тънката копринена пола. Когато и последното копче беше разкопчано и коприната се намери на земята като безформена топка, нямащата търпение млада жена сама свали ципа на полата, смъкна прашките и се наведе към ръба на леглото, за да даде възможност на Джек да я обладае. Стигнали до апогея на възбудата само след секунди, виковете на двамата се сляха в едно. Но бясното препускане продължаваше със същата скорост, сякаш нищо не се беше случило. Едва когато за трети път виковете им се сляха, Моника и Джек осъзнаха, че все още бяха прави на ръба на леглото. Тя падна немощна и трепереща налеглото и повлече със себе си мъжа, който нямаше намерение да напусне олтара на сексуалния храм. Легнали напреко на широкото легло, те продължаваха любовната игра, давайки пълна свобода на перверзната си фантазия и неизтощимите си желания.

         Слънцето отдавна беше изгряло и им намигаше с огненото си око, когато тя се обърна с лице към Джек, смъкна се надолу и започна да движи езика си по твърдия му корем. Устните масажираха мургавата кожа, езикът опипваше всякаточка на гладката повърхност на корема, спускайки се надолу, към онова твърдо чудовище, непознаващо нито умора, нито насищане.

         Моника беше много щастлива, че може така силно да възбужда младия мъж. През целия си, почти 40 годишен живот, не беше имала много мъже, но такъв сексуален атлет никога не беше чувствала до себе си и правеше всичко което ù подсказваше инстинкта, за да му достави максимално удоволствие.

         Използвайки еуфорията, в която бяха изпаднали, и добила смелост от мълчаливото одобрение на нейното “войаорство”, Гуди отново се беше промъкнала тихо в стаята и седнала в ъгъла зад гърба им, съзерцаваше техните любовни интермедии. Самата тя, възбудена и треперяща, беше захвърлила на пода шортите и тениската, масажираше с цялата си длан набъбналите бърни и втвъдения клитор.

Отдадени изцяло на страста си, Моника и Джек не усещаха присъствието на младото момиче и несъзнателно демонстрираха пред нея цялата гама от сексуални пози, описани в Библията на любовта “Кама Сутра”.

         Гуди тихичко отвори вратата, излезе от стаята и се насочи към плажа. Когато Моника и Джек на свой редсе изтегнаха на платените шезлонги, младата шведка се беше задълбочила в книгата си и не ги удостои с поглед.

         Следобед наеха лодка и се разходиха до Влас, където вечеряха на лунна светлина, къпаха сеголи в морето и се забавляваха, смеейки се на разваления английски на румънката.

         Стив обожаваше едрите гърди на Сорина и по време на къпането не пропусна да им се радва, заливайки ги с хладната морска вода. Навеждаше се над тях, целуваше втвърдените им зърна, разхождашедългия си език по цялото ù тяло, докато Моника правеше същото сДжек. Само Гуди, сама във възбудата си, търсеше удоволетворението в самозадоволяването, което все повече не я успокояваше.

         Тази нощ имаше пълнолуние и небесният светилник огряваше с пълна сила загорелите тела на летовниците, а на небето нямаше ни най-малко облаче, което да скрие от хорските погледи среднощните сексуални авантюри на групичката.

© Крикор Асланян Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??