16.03.2012 г., 22:37 ч.

Шведска приказка 5 

  Проза » Еротична
1255 0 0

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

7 мин за четене

              Шведска приказка 

                                   Част  пета

 

            Слънцето печеше безжалостно. Скрити под огромните пъстроцветни чадъри, летовниците дремеха след безсънните нощи  прекарани по дискотеки и лунни бани. Стар швед беше приклекнал до Моника, жадно пиеше с поглед голите ù гърди и разказваше оживено събитието на деня. Четиричленно  английско  семейство, към един часа на обяд, се беше прибрало  неочаквано в стаята си в хотела и там на двойното легло бяха заварили камериерката на етажа в гореща сексуална сцена с един от помощник готвачите. След което, възмутени, англичаните бяха прибрали багажа си и отпътували, без да платят сметката. Хотелската управа се чудела как да се извини за инцидента и въобще не споменала за плащане. Старият сатир с такива подробности разказваше за сцената, която се беше разкрила пред учудените им погледи, сякаш той самият беше участник в нея. Явно удължаваше тенденциозно разказа, за да се любува по-дълго на апетитните гърди на Моника, която ги беше изложила на слънце, като на витрина за скъпа бижутерия. Очите му попиваха красивата гледка и банските му се издуваха застрашително, та дъртият сладострастник беше принуден да легне по корем до шезлонга, за да прикрие смущаващата  си възбуда.  Джек беше задремал с книга в ръка, когато гласът на шведа го събуди и той инстинктивно протегна ръка към Моника и започна бавно да гали зърното на лявата ù гърда. Това беше вече прекалено за възрастния швед, той изстена тежко и заби нос в пясъка. Моника продължаваше да лежи невъзмутимо и да се наслаждава на милувката на Джек, скрита зад огромните слънчеви очила.

         Гуди  беше легнала по корем върху огромна хавлиена кърпа от другата страна на младия мъж. Както винаги, следеше  това, което се случва между майка ù и младия кувейтец. Веднага забеляза надигащата се мъжественост на  Джек. До ушите ù достигаше и пикантният разказ на шведа. Гуди леко отмести хавлиената кърпа, с която Джек беше покрил кръста си, вмъкна ръката си под нея, стисна го силно и леко започна да го гали. Момичето действаше много бавно и внимателно, за да не забележат околните смелото ù начинание. Само след няколко движения тя почуства освобождаването на Джек и ръката ù се напълни с  непозната влага. В същия момент Гуди изстена тихо и стисна с всичка сила огромното влечуго, което трептеше в нежната ù  длан.

                  Джек беше изумен и смутен от смелостта на момичето. Явно нейната девственост ù тежеше и   искаше да намери утеха в прегръдките на този як самец, чийто мераци беше забелязала още при първата им среща, но майка ù се беше оказала по-практична и бързо беше вкарала Джек в постелята си.

         След всичко, което беше видяла през изминалите два дни,  Гуди беше  добила  смелост и на всяка цена  искаше да  намери удовлетворение в прегръдките на този млад и силен мъж. Първата стъпка беше направена. Недвусмислено беше показала на Джек желанието си да му се отдаде. Останалото беше въпрос на време и обстоятелства, и вероятно те нямаше да закъснеят.

         По време на обяда Моника сподели със Стив, че има намерение да отиде на фризьор и няма да може да отидат да се пързалят на водни ски.  Към два часа приключиха обяда и  се оттеглиха в стаите си за следобедна почивка.  Моника  взе един душ, преоблече се и тръгна към фризьорския салон, където имаше час. Стив облече неопреновия костюм, взе необходимите му аксесоари  и тръгна към базата на скиорите. Сорина цяла сутрин се оплакваше от главоболие и отказа да придружи Стив, заявявайки, че този  следобед ще почива. Джек отиде в стаята си, дълго стоя под хладния душ, търсейки жадуваната свежест и мокър се изтегна на колосаните чаршафи, които камериерката сменяше всеки ден специално за него срещу щедър бакшиш.

         Плътните завеси бяха спуснати и през плътната материя слънцето почти не проникваше в стаята, която тънеше в розов полумрак. Мисълта му все още не можеше да свикне с онова, което се беше случило на плажа пред очите на Моника. Колко силно беше желанието на младата шведка, за да се реши на такава безумна постъпка под носа на майка си. Джек не беше способен да го проумее. Унесен в тези мисли, изморен от палещото слънце и горещия въздух в стаята, климатик, естествено, нямаше, Джек  се обърна на дясната си страна и тихичко заспа.

         Събуди го топлината на женско тяло, което се беше плътно притиснало до гърба му. Ръцете на жената шареха по слабините му, устните ù опипваха широкия му врат, а гърдите ù пареха зачервената от слънчевите лъчи кожа.  Усещането беше много приятно и Джек се беше събудил, но  продължаваше да се прави на заспал, в очакване Моника да му заговори. Вместо това жената се надигна, надвеси се над него и устните ù се сляха с неговите. Когато той отвори устни под напора на агресивния ù език, Джек полуотвори очи и видя гарваново черните коси на жената,  разпиляни върху лицето му.Това явно не беше Моника. Вече широко отворил очи, той разбра, че до него лежеше Сорина. Тя плътно беше притиснала устните си към неговите, езикът ù, дълбоко навлязъл в устата, не му даваше възможност да издаде какъв да е звук. Когато най-сетне Джек  се освободи от тази страстна всмукваща целувка, с бърз маньовър румънката се обърна на 180 градуса, притисна главата му между бедрата си и поднесе  към устните му своите набъбнали бърни, между които се надигаше  прекрасна розова пъпка. Обхванала с две ръце твърдия му пенис, силово го масажираше и същевременно притискаше към разтворените си устни. Зашеметен от това неочаквано приключение, Джек беше се превърнал в любовен автомат, действащ по инстинкт и без мисъл. Страстта, която демонстрираше Сорина, беше толкова интензивна и агресивна, че на него му оставаше единствено да влезе в синхрон и да следва  импулса на партньорката си.

         Докато Джек и Сорина си доставяха неповторими изживявания,  потънала в мекото кресло в стаята си, младата шведка имаше една-единствена мисъл. Трябваше да се отдаде на Джек със съгласието на Моника. Тази мисъл не ù даваше мира вече трети ден и я караше все по-често да поднася треперещите си пръсти към междубедрието и да гали все по-силно и по-интензивно втвърдения си клитор. Когато настъпи успокоението, Гуди реши, преди да говори с Моника, да направи предложение на Джек. Решена да действа, обу късите бели шортички и светло синя тениска и се запъти към стаята на младия мъж.

         Почука плахо на вратата, но никой не ù отговори. Леко отвори вратата, но в стаята нямаше никой. От банята се чуваше шумът на течаща вода, тих говор и сладострастни стенания. Гуди беше неприятно изненадана, явно майка ù беше приключила с фризьорката и пак се наслаждаваше на милувките на младия си любовник. Разочарована и изнервена, тръшна силно вратата и забърза към асансьора.  Когато зави по коридора, в дъното му забеляза Моника с новата ù прическа, която  в този момент влизаше в стаята си. Гуди се закова пред вратата на асансьора. Кой беше в стаята на Джек? Тя непременно трябваше да намери отговора на този въпрос, преди да направи решителната крачка.

 

 

© Крикор Асланян Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??