29.03.2008 г., 22:10 ч.

Скалата на Спомените (фентъзи) 2 глава от Руините на Мъртвия град 

  Проза » Фантастика и фентъзи
1158 0 1
1 мин за четене

Приседнал на една високата скала и с празен поглед, блуждаещ към пълната луна, скръбта не го напускаше. Обвиняваше себе си за всичко. Но какво друго му оставаше... най-жестоката и изгаряща болка, която можеше да изпита един родител... един баща е болката от загубата на своята рожба.
Обвиняваше се, че не бе направил всичко по силите си, за да спаси дъщеричката си, но болестта бе коварна и всички лечебни отвари и мехлеми се оказаха безполезни, а него - остави безсилен, с вързани ръце, да вижда как тя мъчително изпива крехкия живот на така младото момиче, скъпата му Елсинор.
Безграничната му любов се бе превърнала в безгранично страдание след нейната смърт... Там, на тази скала, Скалата на спомените, той с мъка и напиращи сълзи изживяваше на ново всички мигове, прекарани с малкото си момиченце: любовта, с която я дари от мига, в който бе поела първата си глътка въздух и щастието, с което я бе прегърнал още обвита в бели пелени... спомни си дивия й борчески дух и жажда за приключения... За бога, та тя беше толкова млада... толкова живот я очакваше, а тази проклета съдба го бе прекършила...
Последва дълбока болезнена въздишка и той зарови лъце в грубите си, осеяни в белези от многобройните битки, длани и тихичко зарида, проклинайки живота си и най-вече злата съдба, която му бе отнела най-скъпото и след себе си му бе оставила една вечно кървяща рана в гърдите.

© Ру Леприконова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Докато четях в атмосферата усетих всичката тази тъга, болка, самообвинение, отчаяност и безсилие...Усетих съдбата и нейната мощ...колко безмилостна може да бъде тя и колко непредсказуема...може да си мислим, че има оче мн живот пред нас, но кой знае? Съдбата!!! Това връщане назад в спомените представя носталгията, която се крие в сърцето на стария баща...А бе на кратко Перфектна си
Предложения
: ??:??