18.10.2019 г., 6:48 ч.

Скини (из“Хрониките на Каил“) 

  Проза » Разкази, Фантастика и фентъзи
631 0 1
1 мин за четене

След няколко притеснителни пропуквания от диктофона се разнесе глас:
" Аудио дневник на доктор Маргарет Грей. Датата е 6 септември 2016год. - Субектът е чернокож мъж на неопределена възраст. Цялото окосмяване по тялото му е снежно бяло. Освен това е видимо отпуснато и на места сбръчкано. Но лицето му... Колкото и да е озадачаващо, в лице не бих могла да му дам повече от 20-22 години. Трябва да изчакам изследванията за да получа повече информация за този странен феномен. На мястото където някога са били ръцето му има някаква безформена биологична маса, която изглежда като сплав от кости, мускули и кожа. Освен огромната дупка, където някога е било сърцето му, друг резултат от вътрешната имплозия са двете празни очни кухини и засъхналата вече био маса по бузите, която лично аз предполагам че са очите му. Нямам търпение да го щракна с ренгена. 
***
" Аудио дневник на доктор Маргарет Грей. Датата е 18 септември 2016г. "
Пред себе си държа окончателните изследвания на субекта. Приличат повече на фантастичен разказ отколкото на научен труд. Възрастта му е приблизително 75 години, но стоматологичните записи показват възраст около 20 години. Сякаш някой е присадил цяла глава върху тялото, но ДНК тестовете отхвърлят тази възможност.
Взетите мостри от биомасата която представляват ръцете му съдържа освен нормалните биоелементи някакви микроскопични метални сплави, за които в момента нищо не мога да твърдя. Нужни са още изследвания.
Потръпвам обаче от мисълта, че слуховете за неотерористите, наречени теромансери, които имат сериозни постижения с областта на нанатехнологиите може да се окажат верни.
Освен всичко останало тялото е в някакъв изумителен неразлагащ се стазис -с-с-с


Чува се лек пукот и записа спира. Скини тихо изруга когато видя набръчканата и скъсана лента на касетката. Огледа се краднешком, захвърли ненужното парче пластмаса и тихичко напусна овъглената лаборатория.

© Александър Иванов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря за коментара Още от малък си ги съчинявам тези разказчета и всичките ги кръщавах “Хрониките на Каил“ Главната ми идея е да запознавам читателя с моя измислен свят като го показвам през очите на разнообразни персонажи.
Предложения
: ??:??