10.03.2010 г., 14:10 ч.

След данък електромер, се задават за секс и други необходими данъци 

  Проза » Хумористична
1271 0 8
2 мин за четене

След данък електромер, се задават за секс и други необходими данъци

Като няма производство, което да пълни хазната, ще има данъци! Това беше поредната гениална мисъл, която осени главата на Мони Д. и налапа поредната ледена висулка. Смучеше я, за да му падне гласът и така да го докара до тембъра на Марлон Брандо или поне до този на… Стефчо Данаилов. Стига са ме корили, че писукам с моя фалцет! Огледа се и помисли (вече не толкова гениално), на красота съм докаран, Брад Пит ряпа да яде! А аз нося очила, щото съм умен. Умен, още и гениален – от Световна банка привнесен!

Като се похвали сам  за пореден път, Монито се сети, че чопленето в носа  стимулира мозъчните клетки и след като се огледа дали наоколо няма скрит враг или папарак, смело заби пръст в лявата ноздра. Дълбоко, мъдро и… о, чудо! Гениални мисли тутакси текнаха в главата му и родиха концепцията за нов данък. Електромерите, то е ясно!!! Но ще въведа и данък върху секса! Що не? Това говори за благоденствие, а щом има такова деяние, значи народът има пари. Знае се, че когато мъжът е кахърлия, не изпълнява „ония си” задължения. А щом може, значи няма кахъри, ял е, може и да е пил… всичко говори за наличие на пари. Заби пръст още по-дълбоко и мисълта за новия данък се обогати – ще въведе задължителни спирали за жените, върху които ще се монтират броячи на чужди интервенции (сещате се какви) така няма да се избегнат сексуалните изпълнения и извън брачното ложе, т.е. където и да става, броячът вътре ще цъка! Казано е, че за всяко удоволствие се заплаща! Не може най-голямото да мине метър и народът да се кефи безплатно под юргана! Монито се усмихна доволно и въздъхна. Ех, да можех на входа на женския орган и касов апарат да монтирам… ама няма да стане.

Зарадван, че бъркането в носа е плодоносно, той заби пръст и в другата ноздра. И… пак чудо! Пак гениална мисъл! Данък дишане! Прогресивна работа. Вдишваме чист въздух, а издишваме замърсен, значи трябва да се влага в прочистването му. Тук Монито Д. се позамисли и за социална справедливост. Мда, примлясна замечтано и се отдаде на детайлите за този данък. Ще го изчисляваме на база гръден кош – на спортистите по-висок, на пенсионерите по-нисък, защото те и без това са с душа под наем.

Като извъртя и второто топче от носа си, Монито Д. пръцна. И той! Замириса му на кисело зеле. Пръцна пак и отърча в кенефа да не осере гранитогреса, че можеше да се лъзне лошо. Изу панталона и напъна. Ох, кеф! Замижа… и пак гениална мисъл! Хвана го срам! То бива, бива гениалност, ама при него направо се беше изсипала като онова, дето той изсипа от себе си. Как не се беше сетил да обложи с данък и срането? Как?! Та това е замърсител! И отново говори за благосъстояние. Кой ака, ако не яде? Щом яде, има пари за храна! Значи има и за данък! Монито пак се сети за социалната справедливост. Ще намаля на пенсионерите, те ядат по-малко. А депутатите може и да ги освободя напълно. Те или си серат един на друг в устата, или го правят в чужбина!

Така завърши този ползотворен ден на Мони Д. Тръшна вратата на кенефа и се изтегна блажено на диванчето. Заслужаваше си почивката!

Латинка Минкова

© Латинка Минкова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Румен, далеч съм от мисълта, че съм най - убав и образован, но пък и скромността според мен загрозява човека, обаче пък и винаги мога да се извиня, ако се чувстваш обиден. Нищо лично. За мен това е само спор и размяна на гледни точки, а както са казали по - умни от нас глави в спора се ражда истината. Остани си със здраве.
  • Латинче, шапка ти свалям за реакцията ти на коментарите! Само широко скроен човек може да реагира така. Поздрави!
  • Аз бях останал с впечетлението, че чета фейлетон, то пък се оказало научен трактат, в който авторката не правила разлика между данък и такса. Аз я знам много добре и не от Гугъл от където подозирам си почерпил твоите знания. Да я линчуваме за тази неточност. Съгласен.
    Не знаех обаче, че Дянков се ползвал с добро име. Ако се разровиш малко влюбимият ти Гугъл ще забележиш може би, че африканските държави, в които е битувал като борец срещу кризи не питаят добри чувства към този субект, а умствения му багаж лъсна при президента. Вярно, че Гоце го играеше като офицер от ДС, но пък и министъра се държеше като немирен ученик, който не може да върже две изречения на кръст.
    За месията и народа обаче съм абсолютно съгласен с теб. Нашият народ все чака някой месия да му оправи положението. Този сегашния е същия, но накрая месията си оправя положението, а народа чака следващия. Не случайно Левски е написал Народе
    Канибал, аз случайно съм юрист и мога да ти кажа, че никаква Контитуция не е нарушил президента. Не го харесвам, но нека бъдем точни. Герберите си играят поредния водевил и не им се връзвай на спектаклите.

  • Да, вероятно се олях...олях се!Знам, че данъците не са измислица еднолично на министър и други работи знам, защото това съм учила. Ама ми писна, така ми писна от този ужас!Грег и Веселяк, вероятно живеете в що годе нормална среда. В Сл се измъчихме - от месеци всички улици са разкопани. От месеци - перманентно със стотинки в джоба. А сметките не чакат. Не съм на 20 г. видяла съм все някакъв живот, ама по-тежко не съм преживявала. Нямам мераци, напъни и претенции за високохудожествено произведени, макар, че ако надникнете в други писания, ще видите, че не съм толкова закъсала.Едва издържам, бе хора, едва...И за разтуха взех, че го написах. Вложих в М. Д. събирателен образ на всички бирници. Знам, че не е негово дело, ама вече сили не остават.Писна ми да прескачам дупки, да ходя като в паници, да търся най-евтиното кафе, да броя за всичко, станала съм калкулатор, подвижен брокер за цените. писна ми! Избълвах го, от яд!Но само в едно не ме упреквайте - не влагам злоба. Просто не съм злобен човек.В момента - насълзен от безсилие...И освен този език и начин на изразяване, мога и по друг начин. Стога да си направите труда, ще видите...Например, прочетохте ли "Душата ми", вероятно не. И не си опъвайте нервите тук за такива глупости. Има къде-къде по-важни неща.
    С най-добри чувства към всички. И...бъдете добри, позитивни и си пазете силите и нервите за важните неща в живота.Това моето беше да си начесам крастата и понеже около мен се смяха много, викат, я го пусни...и се случи това.
  • Данък тоалетна е стара моя идея и чакам кога наш Мони ще се сети за този освежаващ данък. Не му трябва много. Ако беше учил история на Римската империя щеше веднага да се сети, че Император Веспасиан пръв е въвел такъв данък, но явно момчето не е чел такива дебели книги. Все пак, както казва бат Бойко аз съм си го взел за елка.
    На Румен мога да кажа, че неговото ми напомня за стила на любимият ми вестник от едно време "Работническо дело" Макар и квазидемокрация от двадсет години тя битува в България и всеки има право на мнение без да бъде обругаван по такъв начн. Неговото точно е пасквал, но не се учудвам защото повечето фенове на този пожарникар са точно такива. Късата памет е характерна точно за тях. Ние с дългата помним доста неща, като това че в момента не преживяваме най - тежкато година след войната, както твърди уважаемия ни премиер, но нейсе с дървени глави какво да спориш. Ние сме просто "веселящи се" по време на криза и само претискаме горкият ни премиер с някакви тъпи искания за упражняване на правата си.
    И на края да напомня, че в момента ни управлява малцинството в Народното събрание. Такова чудо в България не е било, но и това ще преживеем.
  • Хехехехех!
  • Хахахах,направо ми развесели деняА и нищо чудно скоро да ни наложат данък - въздух,колко дишаш на ден - плащаш си го,в тая загубена държава вече на нищо няма да се учудяЧудесно си го написала,браво
Предложения
: ??:??