10.08.2005 г., 9:09 ч.

След раздора (9) 

  Проза
1129 0 0
4 мин за четене

      „Изглежда просто е дошло времето да си кажем всичко, което ни тежи на душата. Не се трае това положение повече! Не стига че е дошла от някаква си друга планета, ами и ще ми се разпорежда тука като царица! Не става така! Има си писани закони, някои не са писани, ама пак се знаят! Не може водач да е някакъв си там извънсанилендов индивид, който нито познава нашите традиции, нито знае как да отглежда нашите билки. Може да носи кецове, но това не е достъчно. Вижда ми се адски нагло да кара толкова много санчовци да се бият и трепят и то срещу толкова силни врагове! Дори Хановете не могат да ни спасят този път! Нещо май даже е изкуфяла, защото хвърля всичките ни ресурси, за да строи разни там кораби да се бие после.. И кой ще ги кара тея кораби? Ами, ние, санчовците, естествено, а тя ще си седи спокойно на СаниЛенд и ще дава нареждания! Не! Не, не и не!!! Стига! Предлагам да сложим край на това положение, да я спрем, да я свалим от престола и да я пратим там откъдето е дошла!”

 

       Представяте ли си? Появи се ново политическо движение, чиято цел беше да свали Асасия от трона и да сложи край на всичко, създадено дотук... От една страна бяха прави, ама сега, чак пък да я свалят...

 

       Както казах преди време, историята сега се пише и тази на СаниЛенд също доста се удължи в последно време. Новото движение наречено „Санчовци от старото време, искащи пак да си живеят мирно” взе да набира все повече и повече привърженици. Накрая решаващият глас имаха даркритите, които се обявиха като отделна империя, ама никой не им призна държавата за империя. Останаха санчовците сами да се чудят какво да направят. Асасия като водя какво става и как верният й доскоро народ вече се колебае накъде да поеме, се качи на една ракета и си замина да си гради нова империя, а санчовците останаха на своята планета сами.

 

        Чувствах се длъжна да ви уведомя за раздора и да видите, че нещата се променят за секунди... Е, в случая за дни, де, ама и за секунди може... Та да не се чудите защо планетката на Асасия не се казва вече СаниЛенд.

 

        Сега ще трябва да поясня какво точно стана след раздора, защото най-лесно е да разкажа какво е било преди, ама няма смисъл. Та, Асасия си дигна чукалата и се изнесе, но не изостави народа, който толкова време беше нейното семейство. Просто не можеше. Продължи да поддържа връзка с тях, да им помага, но определено, въпреки, че понякога им се искаше тя да се върне, това никога нямаше да стане. Не че беше обидена или огорчена. Не. Тя беше наясно, че един толкова многоброен народ, колкото и единен да бъде, винаги ще се колебае по ред въпроси. Още повече, че при санчовците (за съжаление както при всички други) стадния характер беше ясно изразен – ако има кой да ги поведе, тръгват, ако има кой да ги заблуди, ще се объркат. Така и стана. Трезвата преценка отсъстваше при положение че трябваше да се прави от цял народ. Както всички знаем, коефициентът на интелигентност на тълпата е три пъти по-нисък от този на най-глупавия от нея (май така беше...). И така дойде краят. Сега се колебая коя история да разкажа. Тази на Асасия или санчовците. И понеже цялата поредица е озаглавена Историята на СаниЛенд, се предполага да продължа с малките, сладки, миловидни и добрички санчовци, които се оказаха нищо повече от една сбирщина глупаци (хаха, как не ме е срам да говоря така!!!). Затова спирам с тях, и без това вече знаете достатъчно – билки, кецове, сампии и т.н. – всичко е до болка познато.

          И преди да продължа с прогнозата за времето, държа да кажа, че на СаниЛенд ще си сотане винаги слънчево и спокойно, което не предизвиква особено голям интерес. Я вземете например страховитата Devilsssss – последната колония от новата империя на Асасия. Ако седна да описвам само там какви аномалии настъпват, няма да ми стигне целия форум! Та да знаете, че оттук насетне предстоят страховити истории, примесени с разни приятни и неприятни случки и най-вероятно ще започна с главната планета – AssassyLand, познайте защо се казва така...!

© Александра Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??