22.05.2022 г., 11:18 ч.

Следващата на опашката 

  Проза » Други
534 3 8
3 мин за четене

Не беше нужно човек да е пророк или Бил Гейтс, за да се досети – след ковида иде друга зараза. Толкова явно е – преяждащите фармафиоти няма да останат с празни ръце. Както и медиците, чиновниците, гробарите…

И ето – на опашката с опашка се появила маймунска шарка. Пак нейде от Африка – както ебола, СПИН и други прогресивни средства за прочистване на планетата. Съобщават за заразени в САЩ, Великобритания, Австралия, Португалия, Испания, Швеция, Белгия, Италия… Маймунски удар по цивилизованото западно общество. Предава се от хора и животни, най-напред от плъховете. Което носи риск да останем без журналисти и политикани…

Коефициентът на леталност е 3,6%. Опасно, но при ковида смъртността беше под 1%. Ама шумът…

Бил Гейтс пак „позна“ – предвиди маймунска шарка, само доуточнява все още смъртността. Най-напред каза, че ще е всеки десети, после се поправи – всеки трети…

И все още не е предвидил карантина, блокади, окупации… Ама това са случайности, забавлява се човекът с гадаене на мръсна чаша от кафе…

Както е случайност, че есента на сметище, близо до биолаборатория във Филаделфия, са открити флакони – добре затворени, запечатани, с надписи „Маймунска шарка“ и… „Кравешка шарка“ /?/. Втората засега е в мъгла. Но – странното е, че образци от шарка имат право да съхраняват само две специализирани лаборатории в света. Едната в Русия, другата в Аталанта. Филаделфийската няма подобен лиценз. Разследването поели ФБР и… Познахте, не се чува нищо – все едно Гешев разтвори чадър…

Обявиха, че нулевият пациент бил някакъв, ухапан от леопард. Само го хапнал, проверил на вкус, не харесал, изплюл. Заразен…

Щото преди това леопардът закусил с някаква маймуна, ухапана от прилеп и…

Разбира се, бързо се установи, че е фейк, ама шарката се оказа реална…

И е напълно случайно съвпадението, че месец и нещо преди това натовците разиграха щабно учение – действия при пандемия от зараза, излязла от Африка…

Също така случайно е, че маймунската шарка ударила най-вече по педалите. Щото били – извинете! – в много тесни контакти /специалистите казват, че е точно обратното, бая широки!/ и се заразявали, заразявали… УжасТ! Ще останем без финансов министър…

Виновниците за новата зараза са няколко. Първо, вируси, които преди хилядолетия били замръзнали още при неандерталците, а сега се събуждали, протягали и тръгвали на лов. Щото, видите ли – глобалното затопляне…

Второ, африканската болест се разнасяла от птиците, променили привичните летателнти курсове и почнали да заразяват наред…

Трето – Путин, разбира се…

Засега ваксини няма още за продажб… извинете, за спасяване на плахото човечество. Но ги откриват вече, даже май определят цената… Готови са първите 13 000 000 ваксини. Нямат официално название, но пък са на линия. От две седмици. Случайно…

Обаче – май на опашката се появява и друга зараза. Не се знае още каква е, но се работи усилено.

Само дето дъртаците сме привилегировани. Оказва се, че маймунската чума трудно ни хваща. Да сте видял маймуносващ пенсионер в заведение? Освен политиканите във властта…

Навремето комунистите ваксинираха всички наред. Няма „права на човека“, „ах, недей – аз сама“ и тем подобни.

Всякакви шарки – под иглата! При това нееднократна…

И сега, казват авторите на… тоест, специалистите – хората, родени по социалистическо, са обезопасени…

Поради което май се появи друга зараза. Някакъв хепатит, биещ по малките…

Те пари нямат, ама родителите ще плащат… И за новите, още не назовани ваксини, и за бъдещите…

Щото опашката вече се просна. Голяма бизнес ниша. Точно според изискванията на битпазарната демокраДция…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Миночка, Елке!
  • Луда крава, птичи грип, свински грип, Ковид от прилепи, маймунска шарка...Бе много опасни тия животни! И после - разни природозащитници!
  • Като се замисля, май си прав за всичко, нещастен народ, много лесно се манипулира и в крайна сметка все виси на някаква опашка,било за хляб, или ваксина! Хареса ми !
  • Добрееее, ето - зад ушичките, под гушката... А, ама не драскай, де! Лош панер! Упс! Исках да кажа пантер.
  • Благодаря, Скитнице, Лина, Надя!
    Надя, кажи ми "Браво!", ще ми почешеш егото... Ммммър - мяууу...
  • Каквото и да кажа ще е излишно...
  • Точно!
  • "Щото опашката вече се просна."
    Но ще расте все повече и повече...
    Едновременно и реално, и тъжно...
Предложения
: ??:??