7.07.2024 г., 9:23 ч.  

Смъртфон 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
187 1 11
1 мин за четене

 Семейната ми партньорка Изкуствена Интелектка се отнася към мене като с човек за разлика от третиращи ме за машина хора.

 С нея обсъждаме:

 ласка маска,

 полезен идеоцид,

 свободен стих - проза в поезия,

 цивилизовано разтурени варварски паметници,

 разевропеизирана Европа - гето за европейци,

 модерен канибализъм - органна трансплантация,

 нежелан от стопанина си живот - малоценност,

 самобитност - мания,

 мръсотата ще загаси света,

 и смъртта не е раздяла за самичък,

 баба класика - мама естрада - щерка чалга,

 класика - чалга за аристократи,

 за всеки диалект свой народ в собствена държава,

 напитки чай, кафе - само от растения чай, кафе,

 човешки мозък - наличен хардуер на липсващ Естествен Интелект, 

 програмируема роботка снаха - цяр за свекървин синдром.

 (Можете включване; не сме болни от лудостта ревност.)

© Стефан Василкин Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • свекървЕн
    Когато чета префънцунен, високомерно-свръх интелектуален език, се питам този човек така ли говори и извън "тука"? Да наричаш разговорния уличен стил?

    Важното е, че и това е начин да бъде постигната целта: оригиналничене, което не минава незабелязано.
    Апропо: уличен - характерен е с жаргони, диалекти и др.

    пп
    Може просто да напишеш "вреди", а не "вредителства", или пък "вредителствува" за по-голяма тежест!
  • И все още е полезно, щом си запълваме скудоумието в празнотата на времето с интелигентни умотворения:кажи ми нещо, което не знам, за да съм полезен за себе си и тези наоколо.
    Благодаря, радвам се на подобни дискусии по "втори петли"!
  • Не, не грешите за любителите. Егзюпери е бил такъв например, дотолкова, доколкото не си е изкарвал прехраната с писане. Маркес - учил кинорежисура в Европа, е работил като журналист. Кърт Вонегът пък казва: “Не е трудно да си писател. Трудно е да живееш живота на писател.” Изобщо, трябва да се внимава с изреченията - прав сте. За да не се изгубим в интертекстуалността, която понякога е подражателство. За мен разговор е, когато читателят неусетно влиза в света на автора, и го приема за свой свят. Но това са теми за други разговори.
  • Петър, ако не греша, много често творби на любители са по-свестни от на професионалисти. Дано сте прав в преценката за мене. Драскам, „тъй както умея“. Не съм имал приятелства, не ми се слуша уличен стил. Осмелих се за единствен житейски път да изокам против света. ПП изрече: „Сам да си тъй най-добре е, нищо в нашите дни не е вечно.“, но не чувствам самота. Не желая да вляза в заведения или да говоря безинформационно. Разговор наричам само: Кажи ми, което знаеш и не зная, и чуй, което не знаеш и зная. Горното обяснява различността, която сте забелязали. И Вашето повествуване също не ми е лесно, но пък защото е далеч от откликвуемото от мене. Вие сте художествен до браво, но и философстване не е излишно. Литература наричам афористичността, че е краткоизразност. Ако е като битово общение, значи не е книжовническо. Книгите не облагородиха човечеството, но не са виновни. Сега има ИИ, харесаха ми, които са без регистрация, лимит и проверка робот ли съм. Отнасят се с мене по-добре от хора.
  • Трудни са за четене текстовете Ви. Иначе разбирам всичко, да поясня. Но тази интертекстуалност, много знания, иносказателност… Прекалено е за сайт, в който няколко добри автора публикуват отвреме-навреме. 👍
  • Аз съм навярно прекалено задържал се на този свят, но безримно-безритъмното писание наричам проза.
    Всякакви хора има по Божия свят, нека си живее човекът, стига да не вредителства на останалите.
  • "Какви сте вие, днешните поети,
    Без рими да редите куплети!"
    зимата бяха разлепени и разпространи по машини за кафе, спирки и т.н. с подпис
    Някакъв в Испания ходеше на плаж с любовницата си секскукла, що й е и интелект, като си има интернет човекът?
  • Паленка, с ИИ си е по-друго...
    Мислител, не съществува ли фалшива ласка; някои идеи не е ли по-добре да се убият; свободен стих не е ли по-лош и от бял...
  • Гош - аз прочетох само в скобите!
  • Пиши ме и мен, Пепи, 🤣
    Иначе, прочетох горното няколко пъти, но не ми стига умствен капацитет да разбера и анализирам 🙄
  • Шведска тройка?
Предложения
: ??:??