14.11.2011 г., 14:42 ч.

Снимка 

  Проза » Разкази
715 0 3
1 мин за четене

Брей, как ме ядоса тази жена! Защо го направи?
Толкова добре си живеем с моя мъж! През седмицата никакъв го няма; идва си малко преди полунощ. Децата - щастливи. Гледат телевизия. Играят си на компютъра. И в съботите и неделите го няма. Децата - пак щастливи. Могат да не си оправят леглото цял ден, ако искат!
Е, от време на време някой ни кани на гости. Тогава трябва, като примерно семейство, да се появим и двамата. Или пък да отидем на почивка за една седмица. Добре че само толкова, иначе ще се избием! И после пак - по старому.
Какво иска тази жена, майка ми, та да му рови в портфейла и ми размахва онази снимка: "Искаш ли да видиш съперницата си?" Е, добре, махнах моята снимка оттам, а "онази" я сложих най-отпред в прозрачната преграда, да се вижда. И какво?
Защо непрекъснато ходиш по петите ми да ми дуднеш, майко, че си идвал само за да се изкъпе и преоблече! Добре ли е да се закотви пред телевизора и - дай вечеря, дай ракия, дай друго... и непрекъснато щрак-щрак с дистанционното. Харесва ли ти вечно да крещи, че много добре съм знаела какво обичал, и защо никога не съм го правела! Спрял бил да дава пари! Не съм те оставила гладна, нали, майко? Затова работя на две места.
Хайде, отивай си в стаята! Имам среща с един в чата.

© Павлина Гатева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • ТОЧНО ТАКА! ОТ ПОВЕЧЕ ЦИНИЗЪМ ИМАМЕ НУЖДА,ЖЕНИТЕ СЪВСЕМ НЕ СА КРЕХКИТЕ СЪЗДАНИЯ ОТ ПРИКАЗКИТЕ. Покърти ме!
  • Браво на теб! Усмихна ме! Така де, за една снимка да си разваляме семейството. Всеки си е добре по свой си начин. Харесах! И хайде, със здраве, че имам среща в чата!
  • много реалистично
Предложения
: ??:??