14.04.2007 г., 20:46 ч.

Снощи те търсих навсякъде 

  Проза
1439 0 2
2 мин за четене
 

                         Снощи те търсих навсякъде


          Снощи те търсих навсякъде и не можах да те намеря. Дълго се чудех къде ли си, защо е празна постелята ти.

           До вчера в този дом живееше със мене, само ние тримата - аз, ти и тя -любовта. А къде е сега тя? Със себе си ли я взе? В празната стая още ухае на нежност, нежността, която ми даваше всеки ден... всеки ден, до днес. И сякаш още виждам очите ти, взиращи се в моите и нежният ти глас да ми нашепва, че съм единствената. Защо ми го казваше толкова често? За да повярвам ли? Е, успя!Вярвах ти и не знам защо, но още ти вярвам и ми се иска да не си беше тръгнал. Аз бях "единствената", а паралелно с мене е била и тя. И на нея ли говореше същите лъжи, с които мамеше мен!? И ми се иска да те мразя, да те ненавиждам, но не мога! Просто те обичам. Ах, ако имах силата и смелостта да те забравя... сигурно щях да съм щастлива сега.

          Дали мислиш за мен? Дали не съжаляваш, че ме изостави? Дали наистина съм била единствената? Толкова много въпроси и всички без отговор. Ако можеше да се върнеш при мен за малко... Не за ден, не за час, а за минута. Да ме погалиш нежно по косата, да ме погледнеш в очите и пак да ме излъжеш, че съм единствена, пак да чуя думите "обичам те", изречени от теб, макар и да знам, че са  лъжа... Една доста изкусна лъжа, лъжа, на която вярвах с години. И вече ме е страх да обикна някой, да му подаря сърцето си... та как, като ти ми го открадна!?И после го разби на хиляди парчета, парчета, които никога не ще се съберат в едно цяло. Страх ме е, защото вече си мисля, че всички мъже са като теб - способни само да лъжат, но не и да обичат.

          Ти остави рана, рана в сърцето ми, която никога няма да заздравее. Бъди щастлив с нея или с друга, за мен е ясно, че няма да се сетиш. Живей живота си по своя сценарий, в който вече нямам роля. И знай, че не те мразя и не защото не искам, а защото не мога! Вярвах сляпо на всички твои лъжи и ако се върнеш, пак ще вярвам. И осъзнавам, че съм една глупачка, но пак ще те обичам! Просто искам да си щастлив, независимо дали с мен или с друга!

© Зорница Славова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??