8.07.2009 г., 16:13 ч.

Споделен сън 

  Проза » Еротична
2412 0 1

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

1 мин за четене

      СПОДЕЛЕН СЪН

 

 

     Ти лежиш върху легло, застлано със зелен сатен.  В очите ти съзирам желание и свян. Сядам до теб, галя бузата ти с ръка, навеждам се. Ти очакваш устните ни да се докоснат. Докосвам нежно бузата ти с устни, целувам ушенцето ти, после нежно го хапя. Ти отмяташ глава назад, аз целувам шията ти и бавно стигам до другото ти ушенце. Ти хващаш дясната ми ръка и я поставяш върху лявата си гърда. Притискаш я. Усещам сърцето ти как бие.

    Отдръпвам се назад, поглеждам в очите ти, а там откривам само влажно желание. Моите устни се докосват до твоите, нежно потръпват, ти забиваш пръсти в косата ми, притискаш ме. Целуваме се страстно. Сърцето ти бие лудо, усещаш сладка болка в корема, тялото ти ме желае.

    Страстите утихват, целувам те по челото, изправям се. Събличам се до кръста и лягам по хълбок до теб. Галя тялото ти, целувам те, ти ме прегръщаш. Плъзвам ръка по коремчето ти, под бельото ти... усещам влажна нежност.

    Тялото ти се извива, ти забиваш пръсти в сатена, потръпваш нежно, стенеш нежно от удоволствие.

    Лягам върху теб. Целувам те, плъзвам се надолу, целувам гърдите ти, хапя ги нежно, а после ги докосвам с език. Ти дишаш тежко, отметнала глава назад.

    Плъзвам се надолу. Целувам коремчето ти, докосвам с език пъпчето ти. Ти вдишваш дълбоко и задържаш дъха си. Тръпнеш в очакване.

    Захапвам бельото ти, тегля го надолу, свиваш колене и леко се повдигаш, за да ми помогнеш да отстраня тази малка пречка между влюбените ни хромозоми.

© Иван Иванов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??