29.11.2016 г., 16:47 ч.

Спор /за конкурса/ 

  Проза » Разкази
963 0 12
10 мин за четене

            -Уф! Колко си плоска! Какво ти харесват толкова?
            - Ти пък си широка и дебела.
            - Да, ама съм привлекателна и човек може да се влюби, като се огледа в мене.
            - Глупости! И аз имам блясък.
            - Ха-ха-ха! Лъскава била… Виж се само! Разкрачена си… Имаш дълги, остри и криви зъби... Пфу! 
            - Може да съм грозна, но ти си пък тъпа! Бъркаш навсякъде всичко и го превръщаш в каша.
            - Мене ме обичат повече от тебе…
           
- Затова ли само вкъщи си стоиш, а аз ходя по тържества и приеми?
            - По-възрастна съм, уважавана съм... Много съм видяла на този свят, а теб никой не те знаеше дълги години.
            - Да, но щом ме видяха, вече без мен не могат.
            - Аз съм по-добра!
            - Аз пък съм по-така!
            - По-умна съм от тебе!
            - Глупости! Само си суетна, а не можеш отстрани да се видиш.
            - Аз така, а ти…
           
- Не е вярно! Родът ми е знатен.
           
-Твоите братовчедки на полето сено събират, а ти си седнала да ми се хвалиш с произход.
            - А пък твоите роднини в строителството работят - вар бъркат и пясък носят.
            - Мразя те!
            - Че тебе кой те обича?
            - Стига вече!... Млъкнете! Омръзна ми да ви слушам... И двете сте като мен  прибори, но с различни имена - едната лъжица, втората вилица, а аз нож. Всички сме тук, за да служим на хората и никой от нас не е с нищо повече от другия. Не спорете, а бъдете разумни! Не е важно как изглеждаме, а какво вършим, какво оставяме след себе си. Имаме свое предназначение и заслуги, а всеки от нас по своему е ценен и необходим за другите.

© Радка Видьова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Роси, благодаря за хубавия коментар! Успех и на теб!
  • Забавно, поучително и с неочакван край - твоята запазена марка, Рая! Успех!
  • Сайт "Откровения" е сайт за лично творчество. Но това не значи, че ще си измисляте нови думи в българския език. Тази "хрумка" няма, според мене, място на тези страници. Съзнавам, че си правя "харакири" и ще бъда санкциониран от Албена, но не мога да стоя равнодушен пред такава деформация на езика.
  • Благодаря на Доч и Ник за хубавите топли думи!
  • Браво! Както винаги много добра.
  • Закачливо и поучително! Успех!
  • Благодаря, Влади! Успех желая на всички, които се вдъхновяват от поставени теми!
  • Свежо! Поздрави!
  • Благодаpя, Алби!
    Благодаpя, Клара!
    Благодоря, Ирен!
    Трогната съм от хубавите коментари. Желая и на Вас успех!
  • , даже с неочакван край.
  • Забавно, остроумно и с поука за финал! Успех!
  • Браво! Аплодисменти! Отлична хрумка...
Предложения
: ??:??