22.01.2022 г., 13:44 ч.

Спортна каша 

  Проза » Други
528 6 10
1 мин за четене

Излязоха аргументите на австралийците срещу Джокович. Най-важният довод на съда – „…очевидната позиция на г-н Джокович относно ваксинацията МОЖЕ да окуражи допълнителни протести и засилено разделение в обществото“.

Може!!!

Като вица – мъж ли е, трябва да се съди за изнасилване. Има инструмент – значи може да го извърши…

хххх

А на състезанията по фигурно пързаляне в Талин руснаците бяха нагли. Четири златни медала от четири възможни, три сребърни от четири възможни, три бронзови от четири възможни…

Което е достатъчен повод фигурното пързаляне да бъде закрито. Неправилен спорт!

хххх

А, да – и зимните олимпиади ще бъдат закрити. Защото ги наричат БЕЛИ. И, значи – не участват негри в тях…

Което е посегателство срещу толерантността. хххх

Лично аз надали ще гледам така, както едно време се вълнувах, да речем, от слалома на Жан-Клод Кили. 1968 година, ако сте били родени вече, а не все още искра в очите на баща си…

Извинете, ама няма да ме развълнува такъв динамичен и зрелищен спорт като кърлингът, например.

Но, все пак – ще позяпам биатлон, бобслей, хокей.

Дърт човек – друга работа нямам…

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Миночка!
  • Хм, това не е вярно. Най-новата клюкинка е, че вече наричат Новак Новакс.
  • Добре че ги отразяваш тези събития иначе ще се забравят, аз съм срещу наказанието, на Джокович, защото не постъпиха правилно, изобщо, света стана една шарения!
  • Благодаря, Надя!
    Научи ли - в Сърбия произвеждат вече глобуси без Австралия.
  • На гърба на Джокович си подсигуриха политически дивиденти и изобщо положението е или, или. Ще видим. Много харесвам зимните спортове без биатлона, хокея и кърлинга.
  • Благодаря, Дон!
  • Да, кашата е пълна. Само че отдавна не е спортна. Политическо-правна е. За жалост. Аз също четох мотивите по "Джокович" като излязоха - правото отсъства в това решение. Там присъства нещо съвсем друго и твърде зловредно. То се нарича благоугодна целесъобразност. Тезата бе обоснована от адв. Лойд, защитника на министъра по емиграцията. И главният федерален съдия я възприе. Възприе я изцяло и безкритично, което е твърде тъжно. И показателно. Не харесвам Джокович и не симпатизирам на възгледите му. Но не се прави така. Наистина не се прави така. Или поне не би трябвало. Работа е симптоматична изобщо за настроенията днес. Ние, хората, вървим по дяволите - и то по собствено желание.
    Встрани от всичко това, не съм съгласен за кърлинга. Той върви много добре с къркане
  • Благодаря, Миг, Петре!
  • Аааа против съм,.. такъв динамичен и зрелищен спорт, а ти да казваш няма да те развълнува. Я се вгледай по-внимателно,... как ожесточено търкат с метлите,.. какви овации има когато пресекат финалната линия,.. пардон, увлякох се, когато камъните се ударят....
  • Чувствам аз, батко Гошо ще активира блокиращия алгоритъм някой политически, електронен регулатор! Истините вече болят не само в душите на четящия , ами вбесява и електроните в нечии компютри! Благодаря!
Предложения
: ??:??