1.04.2006 г., 19:39 ч.

Среща с морето-4 

  Проза
982 0 5
2 мин за четене
Влакът потегли,тя се отпусна на седалката ,затвори очи и сякаш колелетата и нашепваха-забрави,забрави...Няма да забравя,не мога да забравя..и се унесе в дрямка.Сънува морето как я поглъща,а после родните мили поля,които бяха зелени и сочни особено през пролетта.
Чувстваше се окрилена и щастлива,когато изведнъж дочу някой да зове името и"Ния,Нияяяяяяяяяяя'.Стресна се и се събуди.Гласът от съня и бе на Павел,огледа се и позна гарата на собствения си град.Нима бе проспала целия път на връщане.Разтри очите си ,слезе от влака и се запъти към едно такси.
Вече в таксито Ния включи телефона си и видя,че имаше 5 повиквания от Павел.Слезе от таксито и тъкмо щеше да набере номера му,когато телефонът и звънна.
-Да,как си Павле,кажи ми какво правиш.
-Ти си идвала нали,ти беше тук с мен,ти....Ния отначало мислех,че сънувам,но твоят парфюм още се носи тук и косите ти в леглото ми...Не съм сънувал,нали...Обичам те ,Ния,обичам те!
-Не си сънувал .И аз те обичам!
-А сега ,какво ,какво да правя?Когато се събудих и усетих парфюма ти и когато видях няколко косъма от косите ти в леглото ми,щях да се побъркам,излязох и отидох на плажа,мислех,че ще си там,после те виках,виках те...
-Зная,защото чух гласът ти.Щастлив си?Аз да!
-По щастлив не съм бил Ния,но съм и малко объркан.Искам те все повече и повече.
-Щастието е миг Павле,запази го!Нека се радваме на мигът който ни е даден.Бъди доволен от настоящето и се надявай на бъдещето,не съжалявай за отминалото!
-Обичам те Ния,така както никога не съм обичал!Бъди щастлива!
-И аз ,и аз те обичам !Радвай се истински на щастието и ти!
-Чао мила!
-Чао Павле!
Ния затвори телефона,усмихна се а от очите и капнаха две тихи и кротки сълзи от щастие .
....................................................................................
Павел нарисува много картини вдъхновен от любов.Направи много хубави изложби,бе поканен в Париж на изложбата на най-добрите европейски художници.
Ния завърши романа си "Нежна любов".Остана със семейството си,детото и съпруга си,когото обичаше.
А дали се е връщала при морето оставам на вас да решите и гадаете...




© Евгения Тодорова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Помня, че имаше и пета част. Там срещнах героите си Ния и Павел на неговата изложба...но колкото и да търся не мога да открия, разлистистих лист по лист всяка страничка от прозиведенията си...Исках да продължа със шестта част, но при липсата на петта немога, освен по памен да възстанова, но знам, че няма да е същото.
  • не!
  • Джейн,искам да са се срещнали,искам и тя да се върне при морето и всичко да се нареди.За съжаление рядко се получава така.Отиваш на оная холивудска боза,толкова е красиво всичко,за да излезеш после от киното и оня идиот с БМВ-то да мине през локвата до тротоара с едничката мисъл да те изкаля целия.Чувстваш се обиден и усещаш калта по себе си, но онзи красавец /красавица/ от филма не идва за да те успокои.
  • Здравей,стари Ханк!
    А на мен много ми се иска тя да се връща при морето и при него.Човек не може да избяга от себе си от чувствата си.Но може би ти имаш право,а ти навярно желаеш тя никога да не се е срещала с него.Колко е сложно и просто ,нали.Свят различен за всички .
  • Не знам Ради от какво е настръхнала.Съжалявам мила.Може би точно такава проза не ми допада.Нали знаеш оня израз,че"Може би проблемът е в мен".Уважавам и харесвам писането ти,знаеш го!Хората се разминават,такова е времето,за съжаление.Оставяш отговора на твоите читатели?Не, не се е върнала нито при морето, нито при Павел,защото това е правилният завършек.Това е моят завършек.Продължавай,моля те!Защото си прекрасен човек, а прекрасните хора трябва да пишат, да рисуват, да мечтаят и да предизвикват различието в света!!!Поздрави!стария Ханк
Предложения
: ??:??