11.07.2023 г., 10:11 ч.  

Стъргали 

  Проза » Други
177 1 3
1 мин за четене

… И извади Господ реброто на Адам и направи друг Адам…

Още са в Рая, щото за тях познание няма… И ни Каин и Авел, ни братята и сестрите им се появиха, ни човечеството…

И си живее планетата спокойно и щастливо, само от време на време двамата Адамовци слизат на нея и си провеждат прайд от скука. Ама даже дърветата не щат да ги гледат…

хххх

Помня долара още като малък – едва 70 стотинки. А сега расте, расте…

И чакам кога ще умре…

хххх

Някакъв – претендиращ, че е от разни народи, но никой не го желае, преди време обиди българите, изричайки в прав текст: „Майната му на православието…“

И – нищо…

Сега заявил, че Зи бил „новият Левски“…

Ако, не дай си, Боже! – се стигне до нов Народен съд, такива надали ще стигнат до него…

хххх

Оръжие, оръжие, боеприпаси, боеприпаси… Зейнал Зеленски и иска ли, иска…

Което подбужда въпроси. Кой ще го държи това оръжие? Как е унищожено? Като във фантастичен филм – лазерите го топят в ръцете на оцеляващите войници?

Впрочем, отде ще вземат войници? Засега запълват зейващите дупки с наемници – от САЩ и Великобритания, Полша, прибалтийските страни… Даже наши има – някои вече обогатяват украинската земя, колкото и страшно гадно да звучи…

А войници ще намерят. И от нас разбира се. Тая територия бавно се освобождава от излишния народ. Та една война…

хххх

Историята, казват, се повтаря. Като фарс…

Богдан Филов е бил истински професор, не като Денков…

И слушам евроатлантическите ястреби – по-скоро мокри кокошки: „правилната страна на историята“, „обединена Европа“, „цивилизования свят“…

Господи! Ами че това са словосйчетания именно от речи на Филов. Един от онези, които набутаха България в Тройния пакт и обявиха война на САЩ и Великобритания.

Та после само СССР на Парижката конференция опази България в днешните граници…

Какво ли ще ни струва избора на „правилната страна“ сега…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??