12.07.2009 г., 0:54 ч.

Суша ли?! 

  Проза » Хумористична
1281 0 23
3 мин за четене

Суша ли?!

 

По http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=175292

Искам да го направя като «Климати» на Андре Мороа, за да се видят двете гледни точки, та да стане по ясна ситуацията. Прощавай Марко!


Обади ми се онзи ден жената на Марко, наш Марко 088... Не, агент под прикритие 007, обърках се.


- Здравей, Светле!
- Здравей, скъпа, как сте?
- Благодаря, но не много добре, затова ти звъня. Помагай, сестро!
- Какво става?
- Моят Марко е полудял.
- Моят откога е така, пък аз не се фукам. Ама напълно ли? Той затова е готин, щото е малко лудичък.
- Превъртя тотално.
- Стига бе!

- Сериозно ти казвам. Нещо става напоследък с него и се плаша какво ще правя. А бе, по-рано, ясно млади бяхме, нормално и... всяка вечер, всяка вечер. Рядко пропускаше, само като се събере с приятели или имахме гости до сутринта. То съм чувала приятелки, па се оплакват - боли ги глава, кръст, пръст, нещо и пропускат по един път. И така двайсет пъти в месеца. При мене тоя номер не минава. Моят ми вика: Тебе като те боли, си още по-добра. И се сетих! Щом ни идват гости... аха! Звъннах на една приятелка и я поканих да ни гостува десетина дни. Как издържа тоя човек толкова време, още се чудя? После звъннах на едни други приятели, айде още една седмица с тях. "Ей, много ни уважават хората, не могат без нас! Готини сме, жена!" – той си мисли, че току-така са дошли.
- Та, моля те, ела за десетина дни, да се видим, та малко да ме остави на мира. Само едно се чудя. Той пък, като си тръгнат гостите и наваксва пропуснатото, дяволът му с дявол. Започна сутрин, па чаак вечер. Полудял е, казвам ти.
- Е, то така е мила, равновесието в природата, няма как. Чудя се да идвам ли, да не стане после, като си замина още по-лошо – и в обедната почивка. Тя колко ти е дълга, питам по принцип, не че не може и един бърз таковата? А, реших, ще взема с мен и Грег. Хич няма да се сети глупости да прави. Десет дни няма да им стигне да се наприказват, да дегустират питиета, пури да пушат, на риба да ходят. И като си заминем, ще има още десет дни да ти разказва какво са правили, кеф за него и за теб. Няма да те пипне, докато не се съвземе. О, ще кажа и на Миа да прескочи по някое време. Четворка карти, суша ли? Десет дни ще отлетят като миг, ама красив, няма да се сети за... Приготвяй барбекюто, скъпа, идваме! И пред него - нито дума, да не те подпука от сега, че после няма да има време. Дай им на мъжете разнообразие, да не мислят само за глупости. Аз моя така го отказах, а отказала съм го, ама пак измисля нещо де. На опера и театър не му понася много много. По мачове мааме, по приеми, гости до сутринта - също е добре. Иначе спасение няма. През две секунди само това им е в главата. Той: Я, утре ще е слънчево времето, тъкмо да си ударим по една пушка. Не, няма да ходи на лов, не си ме разбрала. Я,  в други ден ще вали, какво друго да правим освен да..., а? Новините – същата работа, като гледаме спорт – я на полувремето загрявай, че ще те пробвам на собствен терен как си, вчера добре се представи на чужд. Вчера, мила – в колата не ме питай как се изръбих, той вика "муци беше". Мани, бегай. Взела съм билети утре на кино ще го водя. Разнообразие за гадовете, друго спасение няма. В четвъртък сме сами. Дали да не му взема стриптизьорка на моя, та да мога да ида на среща с откровенци? Дали ще му хареса? Ама тая ако не му даде, мен после какво ме чака... Ей, вече се чудя как да му угодя и пак недоволен. Мъже и вечно за тех е суша. А, ето, че заваля.

- И моя се прибра, край на сушата, чао.

- Чао, къса ми се сърцето сега какво ме чака, пак тея хватки, пози де, дето ги разучавах оня ден по една от тея програми, кръста ме заболя, а на него нищо му няма. И даже му е хубаво. Кога ли ще спре да вали, че не издържам вече ?! Искам суша... То като се замисля... шегувам се, бе!!! Нека да е лято!!!

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Марко,не ми се говори. Тоя, моя де, реши да направи петорка, без да прекъсва. И сега, пет месеца по веднъж на месец, без да прескача - юли па чак за Коледа, та ако успее, направо ще почерпя. Дали не ме разбра, че става въпрос за една цяла нощ или се прави...Но и това си е нещо, а хич?!
    Джейни, нека!!!
  • Нека си е лято!
  • Моят на млад се прави и...Отивам и после ще ви разказвам!
    Щеше да разказваш, а забрави.Май , много се " заиграхте" с " твоят"
  • Като се върна от морето, може и ромка да ти изиграя. Ще пийна една мента и на две клечки ще ти се явим, че много са ми отслабнали крачетата. Пък после ще напълнея и ще ти играя Дулсинея. За теб съм готова на всичко Петинка!!!
  • След тежката седмица, която изкарах, ти си ми като спасителен оазис - за нерви, за мерак, (за далак...) - абе малко като едно време, когато ромите правеха "промоушън" из панаирите на вкусната мента на клечка редом със захарния памук!
    Прегръщам те, Светланчик* и благодаря!!!
  • А, това ме разсмя!!! Вале, идвам, но да знаеш мила, угодия няма все за нещо пак ще си мрънкаме. Или, знае ли човек преди да опита? Идвааааааам!!!
  • слушай, ела ми ти на гости с твоя - моя не го може, ще си паснете, при мен пък - аз ще си пасна с твоя - РАВНОВЕСИЕ, както му казваш
  • Доре, не питай защо раците почервеняха! А слънчогледите бяха навели глави, но после, уж са виждали всичко на полето, но като се надигнаха, мале... Дали защото ги потопих в съд с вода и отрязах един сантиметър от стъблата и живнаха или защото...
    Благодаря, Петър!!!
    Марко, голяма късметлийка излезна жена ти!!! Но вие с Грег...с това четири пъти на вечер...Е така стават скандалите. И разводите така стават! Вие остарявате и по колко?! Моят на млад се прави и...Отивам и после ще ви разказвам!
    Джарова, времето ще е слънчево, щом си тук, а аз съм насреща!!!
    Веси, очаква го суша, ако не покрие норматива!
    Миа, летя!!! От карти нищо не разбирам, но пиша красиво, така че все за нещо ставам. Да не тръгвате без мен, търся си горнището на банския, ако не го намеря ще съм по монокини и лак за нокти, да не съм съвсем гола, че ще настина.
    Ангеле, нека да е лято!!!
    Благодаря ти, Весе!!!
    Светлана, щом Марко е усмихнат, всичко е наред!!!
    Петя и на теб една !!!
    Шушка, мерси, подобно!!!
    Безжичен и ти ме зарадва, така че...
    Мария, поздрави и за теб!!!
    Марко, внимавай в картинката!!!
    Надежда, Усмивка и за теб от мен, даже три , нека има!!!
    Зори, другия път си с нас, заклевам се!!! Само не се сърди, склерозата е виновна, не аз!
    Грег, не ми се мисли какво я чака милата с вас!!!
    Дарче, само да е лято и никакво парно, душа!!!
    Мариники, малко смях си трябва!!!
  • усмихна ме...
    хубаво е при теб, Светлана...с обич.
  • Само не забравяй Лажова, че дегустацията на питиета е тежка и отговорна работа и не е за всеки.
    Ние с Марко определено ще се отдадем на прочит на философията по нашия начин, но горко й после на жената.
  • ...Чувствам се пренебрегната...Мия, Грег...ами аз??? Знаеш ли колко обичам четворките...? Белот де...
    Ама чакай, като се замисля, аз и не мога да дойда...то от 2 седмици насам всеки ден се скъсва да вали при мене,ама както казва мама - "Луди млади"
    Сериозно сега, много ми хареса! Цунки
  • !
  • ...Земетресение с магнитуд 4 по скалата на Рихтер беше регистрирано в района на италианския град Акуила тази сутрин в 10,38 часа местно време... O-o-ops,sorry !
  • Хахаха! Имаме нужда от този смях! Поздрави, Светлана!
  • Е, пак ме изкефи и разсмя...
  • Поздрав!
  • Хубаво нещо са закачките... Поздрави на всички
  • Блазя човеку като теб! Да бъде лято!
  • Когато ми е тъжно... съм тук!
    Как е брат ми? Мда, справя се отлично както виждам!
    Знаех си аз, че е попаднал на читав човек!
  • Светлич и на теб благодаря!
    Тази вечер се посмях от сърце!
    Време беше!...
  • Светле,познавам я тази жена.Аз живея у тях.Голяма късметлийка.Един готин мъж и се е паднал, един сладур - малко нескромно, но ще прощаваш .
    Тя я голяма чума, но аз си я обичам, и я наричам галено... " чуме". В "Почти еротична история" се обърках жестоко и я нарекох " ангел "... но... всеки греши...човешко е .
    Цитат
    ...Започна сутрин, па чаак вечер...
    Тук малко е преувеличила. Светле, пораснахме вече, мила.Както казва Грег:" Марко, остаряхме, брат. Повече от четири пъти на вечер... неможем."
    Ето, този месец станах малко над 35...е, не чак толкова малко - достатъчно.
    За препратката в началото - прочетох я.Да знаеш, тоя никога няма да се научи да пише.Може само да пуши пури и да пие Джони.Освен за мохабед и банкети, за нищо друго не става.
    Поздрави: Marco 777
    Послепис:
    Искам да го направя като «Климати» на Андре Мороа, за да се видят двете гледни точки, та да стане по ясна ситуацията. Прощавай Марко!

    Простено да ти е, Светле !... ще почерпиш... знам си те.
  • Много е забавно! Поздравления за чувството на хумор.
  • само покрий слънчогледите, че са чувствителни на гледки и внимавай с раците, ей!
    шъ мъ умуриш, Лажова!
Предложения
: ??:??