14.03.2024 г., 23:19 ч.

"Светлината в Сърцето на Сара" 

  Проза » Фантастика и фентъзи
116 0 0
1 мин за четене

"Светлината в Сърцето на Сара - Приказка за Ново Начало"

 

    В малко селце, под сивото покривало на облаците, живееше младо момиченце на име Сара. Тя беше загубила майка си на ранна възраст и оттогава се бореше да преживее в свят, който изглеждаше студен и безразличен към нея.

 

    Сара се чувстваше като птица, затворена в клетка, което само усилваше тъгата й. Един ден, по време на разходка из гората, Сара срещна странно животно - единокрака вълшебна птица, която я покани да я последва към нейния гнездов магически свят.

 

     В този свят, Сара откри нови приятели и научи да цени магията на природата. Времето измина, а сърцето на Сара се изпълни с радост и щастие. Тя се научи да обича и да бъде обичана от хората около нея. Всяка сутрин се събуждаше с усмивка на лицето си и гледаше към бъдещето с надежда. И така, тъжната приказка за Сара завърши щастливо, защото тя намери любовта и щастието в себе си и в света около нея.

 

    Сега тя разцъфтя като най-красивото цвете в градината на живота, готова да преодолява всички предизвикателства с увереност и смелост.

© Аврам Георгиев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??