27.10.2010 г., 13:47 ч.

Светоглед 

  Проза » Други
1155 0 1
1 мин за четене

Животът ни е глас, който пита какво е животът. Ако разбереш днес, защо ще живееш утре?! Откривайки всеки ден по нещо ново, интригуващо те и каращо те да искаш да продължиш напред. Отвори съзнанието си за нови съзгледи. Със средновековен ключ не можеш да отвориш вратата на бъдещето. Открий доброто в себе си и после ще видиш, че го има навсякъде около теб. Просто досега си стоял със затворени очи, вглъбен в проблемите и неуспехите си. Но нима само те съществуват? Тогава защо да се взираме в тях? Ако отклоним поглед, ще видим, че около нас е пълно с красота, хармония, благоденствие... просто трябва да се настроим на тяхната вълна... За да сме доволни от себе си трябва да се познаваме. Ти вглеждал ли си се някога в себе си? Съдбата обича смелите. Имай смелостта да знаеш...

Не искам да знам какво другите очакват от мен или какво мислят за животът ми начина ми на мислене, това, което ме интересува е: "Как искам да изживея своя живот?" Когато болката е по-голяма от радостта, разбираме колко малко е необходимо на човек, за да бъде щастлив. След това започваме да ценим добротата и да я забелязваме повече. Започваме да вярваме в нея. За да вярваш в нещо или в някой, трябва първо да повярваш в себе си. Нека отключим сърцето си и освободим духа си. Страхът само ни спира, прегражда пътя ни към нас самите... Силни сме, когато сме добри.

© Миглена Ангелова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??