13.08.2014 г., 15:53 ч.

Сводник 

  Проза » Хумористична
594 0 4
1 мин за четене

СВОДНИК

 

            „Голяма работа е туй НЕТ-а”, мислех си аз дорде си рисувах профилите и нижех низ от виртуални запознанства с родни и чуждоземни 33-годишни красавици. Голяма, ама ядец, щото след няколкото срещи „на живо” се оказа, че тази възраст при жените е непреходна. И точно тогава ми го прати съдбата, уж по принуда, уж за малко, ама се оказа, че за хубаво.

            Джерито, уж е „джак-ръсел”, но явно има далечен прародител от дакеловия род, щото е с къси крачета и трътлеста задница, поради което забавно смешен, като стойка и походка, а той рядко ходи на четири крака. Но не за това ми беше думата, а за моите ергенски неволи.

            Като ми го натресоха туй Джери, веднага се замислих, как да превърна компанията му от недостатък в предимство. Хрумналата ми идея, отначало ми се видя несбъдница, но въпреки това вложих време и усилия, и след триседмични „сухи” тренировки, днес излязохме „на терен”.

            Кво стана ли – питайте него, ама едва ли ще може да ви отговори, щото е затрупан с лакомства, дори и онзи кокал за зъби, от рекламата за „зъбните протези” му купих.

Да се ги дъвче, сладко, сладко, докато моя милост се мляска с „бубето”, що ми го докара без каишка, туй „на кака сладкото кученце” - както му дума тя.

            Така, я! Пък вий си дремуцайте пред компа, да ви се гъбаркат разни "33-годишни"! А като ви дойде най-сетне акълът и решите да си наемете Джерито за сводник, пробвайте на www.jerito.com. За подробности и рентата за час, информация ще намерите там.

 

 

© Лордли Милордов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Добра идея. И работи! Опитай с детенце в количка... успехът е непоклатим!
  • Работи, Вики и още как
    За теб винаги и без рента' Дани
  • Пробвах бе Милорд!
    Йок файда!
    Сигур навалицата е блокирала сайта!
    За 102 годишни приятелки кът мен...примоцийка няма ли
  • Една позната навремето се ожени така, системата работи
Предложения
: ??:??