20.11.2008 г., 23:41 ч.

Събитието на деня 

  Проза » Хумористична
1045 0 1
3 мин за четене

Събитието на деня





Добър ден,

Вие сте с информационната емисия на Т-tv-телевизията, която винаги показва живота такъв, какъвто е! Ето и по важните заглавия накратко:

„Днес се проведе официална среща между кмета на Койнарските острови и кмета на щата Горник."

„Блъснато куче възкръсна."

„Реселешкият хляб се увеличава с 2 ст."

„Опашка пред магазините за дрехи от Европа"

„Фенове на „Партизан" Червен бряг и на Реселец в схватка"

Това бяха по-важните теми накратко, а сега ще ги чуем на дълго и на широко!



Г-н Спиридонов - кмет на известните Койнарски острови проведе официално визита в Горник, за да се срещне с кмета г-н Бираджийски. На срещата бяха засегнати едни от най-належащите проблеми, свързани с транспорта между двете точки. Г-н Бираджийски обеща, че ще намали превоза на хора до островите с транспортни средства, използващи чифтокопитни животни. По този начин освен, че ще се намали замърсяването, което стана доста проблемно в последните години, ще се подкрепи кампанията на природозащитниците от Доматовци. След дълго обсъждане и спорене се проведе официална вечеря в елитния ресторант „При Валето", на което за приятната атмосфера се погрижиха музикантите от нашумялата група „Горнишки ритми". За съжаление обаче на следващия ден нито г-н Спиридонов, нито г-н Бираджийски си спомняха за какво са говорели, затова си обещаха да проведат още една такава среща!


Куче от породата Коферман бе блъснато вчера на улица „С. Врачанский" между 2 и 3 часа през нощта. Шофьорът, който е избягал от мястото на произшествието, се предполага, че е бил леко пиян-залян и е бил задрямал за малко. Той се издирва от Червенобрежката полиция, като го очаква затвор от 1 до 2 часа. За главата му е предложена награда от 0.20 ст. Счита се, че подобно престъпление трябва да се наказва с много по-голяма присъда, но няма кой да внесе това предложение, особено след решението за избиването на уличните кучета. За чудо обаче това куче след напръскване с вода се съживи и избяга. Това бе едно от чудесата, с които Червен бряг ще кандидатства за Рекордите на Гинес.


Реселешкият хляб се увеличи с цели две стотинки и хората недоволстват, защото сега ще трябва да си купуват Горнишки, който е с 1 ст. по-евтин. "Това е положението. Ако сакат да си зимат, кат не щът, да се праат на цигани. Нашия леб е най-убавия" - категорично заяви производителят.


Във Вторник се образува километрична опашка пред магазина за дрехи от Европа. Хората предпочитат тези магазини, не само заради качеството, но и заради изгодните цени. Тук може да си купите дънки за 3 лв. и блуза за 1 лв, а качеството е гарантирано от предишния собственик.




А сега малко спорт.
Запалени фенове на „Партизан" Ч.Б. се сбиха с реселчаните. Всичко започна след усилени подсвирквания от страна на реселчани, отправени към червенобрежките мажоретки. Така привържениците на двата отбор започнаха да се обиждат и накрая стигнаха до бой с лопати и мотики. "Боят бе толкова страшен, че се наложи ние да скочим в Баража" - възбудено разказа една от мажоретките, отървала се само с два „комплимента".


Драги зрители, време е за светската хроника, в която сме ви приготвили много пикантни клюкички. На вниманието на всички запалени фенки на най-желания ерген по Червеното Крайбрежие - Пешо Контакта, бе забелязан с непознато момиче в колата си. По думите на свидетели те се били запътили към полигона - може би ще я учи да кара ?!
И последната клюка за днес - Кметът на Червеният бряг на тайна почивка на Реселец със своята секретарка. Според сигурни източници те имат връзка не само по телефона!


А сега прогнозата за утрешния ден. Докато днес бе слънчево и топло с максимални температури за месеца, утре температурите ще паднат и ще завали сняг. Метеоролози предполагат, че резките промени в климата се дължат на замърсяванията от мръсните думи, които всеки ден се изсипват в атмосферата. Утре ще е напрегнато и се очакват бури и фъртуни.
А ето го и събитието на деня - за пръв път не се случи нищо събитийно в града. Това не се бе случвало от години.


Това беше всичко от днешните новини, драги зрители. Ще се видим утре, когато ни предстоят още много събития, а сега ви пожелавам един силен и стремителен ден и най-вече сили да оцелеете. Лек ден!



© Теодора Владимирова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "леко пиян-залян"
    "затвор от 1 до 2 часа. За главата му е предложена награда от 0.20 ст."
    "Тук може да си купите дънки за 3 лв. и блуза за 1 лв, а качеството е гарантирано от предишния собственик."
    Много забавно. Надявам се да има и други емисии.
Предложения
: ??:??