18.10.2024 г., 9:40 ч.

Сънищата ... 

  Проза » Повести и романи
95 0 2
1 мин за четене

                                                                                                                                                                                                                           На сън, понякога и стихове съчинявам, а след малко ги забравям ... Сънувам винаги, дори ако съм задрямала за минути, но помня само по-ярките сънища ...                                                                                                                                       С Ники, преди да се ожени, бяхме на море във Варна. Баща му беше зает по служба, а ние как да откажем поканата на приятели, с които си гостувахме взаимно от години... Освен това, преди ‘демократичните’ промени, всяко лято ние бяхме свикнали да почиваме семейно на море, а пък после - доста често и на планина ... .                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Е, свърши чудесната почивка при любезните ни домакини Снежка и Гошо. Да са живи здрави! ... Трябваше да се прибираме.                                                                                                                                                                                             Сутринта, за час-два бяхме последно на плаж, обядвахме и преди път легнахме за малко... Но това, което сънувах, след няколо часа се случи, едно към едно. Само че - накрая стана точно обратното ...                                                            Добре пътувахме,                                                                                                                                                                               като спирахме за почивка няколко пъти … За беда, преди Плевен, бензинът ни свърши. Бяхме близо до бензиностанция обаче - там за последните няколко левчета ни наляха бензин, в бутилка. И още по светло, ние благополучно се прибрахме...                                                                                                                                                                                        Да, моят сън беше почти прекрасен, ала вдействителност ... Наяве, всичко се случи същото, но до момента, когато отказаха на бензиностанцията да ни налеят в бутилката бензин ... А тогава нямахме GSM-и и се наложи малко пешком, повече с тролея да се прибера. И да изпратя мъжа ми да прибере и Ники с жигулата, която той остана да пази ...             .     Иска ми се да не сънувам, защото моите сънища най-често предсказват, уви -                                                                   неприятности. Помня, преди да се запали колата ни в центъра, имах кошмар - взрив ... Е, имала съм също и хубави сънища … Дори съм летяла на сън ... Или, преди да получавам пари, сънувам родителите си, те и на оня свят ме грижат ... Все пак - да не сънувам, би било по-добре ... И как, при неудържимата моя емоционалност ... .                                                                                     ..                                                                                                               ДораГеорг    Със съкращения из "От оня корен - горския ..."                                                  

© Дора Пежгорска Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Да, чудесно време беше! Благодаря, приятелю!
  • Ех, спомени, сънища и действителност...Но са били хубави годините на ''Жигули'' и откраднатото море споделено с приятели.
Предложения
: ??:??