2.04.2024 г., 12:04 ч.

Сърце мое 

  Проза
143 0 5
10 мин за четене

Сърце мое не плачи , не страдай и не ме мрази. Знам че заради мен цялото покрито си с белези, но няма нищо, ще мине и всичко ще се оправи, повече нищо няма да те боли.

Сърце мое успокои се, забави се. Знам че с всяка моя грешка ти правя нова рана, но това е защото и аз не знам какво да правя и на кого да се доверя.

Сърце мое забрави всичко, нека заедно с ума да го направим. Да продължим напред все едно нищо не е било.

Сърце мое, съжалявам! Моля те прости ми, понеже и аз като тебе вече нямам сили и не съм сигурна на къде да продължа.

Сърце мое, всичко е наред“ , повтаряй си това заедно с мен и ще видиш, че стане по-добре. Но разбира се и  двете знаем, че и това е поредната лъжа.

Сърце мое, моля те за последно ми се довери, обещавам този път и за двете ни ще е добре. Ще те положа в безопасност в Божиите ръце. Той ще те възстанови и ще направи както преди- здраво и чисто. Защото само Бог може да премахне всяка рана, всеки белег.

Сърце мое, как се чувстваш? Май изглеждаш вече по-добре, май този път направих правилния избор. Виждам вече раните изчезват и почна да се успокояваш.

Сърце мое, усещам колко си щастливо и за това просто със смирение казвам „ Благодаря Ти Боже!“

 

© Ева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??