15.05.2018 г., 15:19 ч.

Сърцето 

  Проза
930 0 0
2 мин за четене

Сърцето е нашият пътеводител.
То е съставено  наполовина от душа и наполовина от кухина.
Тази кухина трябва да се запълни с друга половина.
Когато две сърца се срещнат и си паснат,
едната половина на едното сърце прави копие на половинката си душа, която притежава, и я слага  в кухината на другото сърце. И обратното – другото сърце прави копие на своята половин душа и я поставя в сърцето от което е получило своята втора част от душата на сърцето си.

Сърцата са най-чистите, най-мирните и най-невинните неща в нас.
Те могат да си останат  такива цял живот ако ги отгледаш правилно.
Ако обаче направиш нещо нередно, можеш да нараниш сърцето си,
а понякога дори да го обречеш на страдания, „болести”, самота…  .

Пътят на сърцето в живота е да намери своята половинка.
Намери ли я, да се научи да живее с нея- да живее цяло, а не както е свикнало  -половин.
Но някой сърца се изгубват… Търсят, търсят, но не намират…
Други изгубени им напомнят че са сами с цел да се почувстват те по-добре,
но когато на сърцето му се напомня често че е изгубено, „нежелано” и  се лута само в света,
то започва да издълбава дупка в кухината. Издълбава дупка, защото си мисли че така се предпазва от света, но всъщност така се скрива несъзнателно от сърцето – другата си половина.
Тази дупка с времето става все по-голяма и дори сърцето да иска да спре растежа на дупката,
вече не може да поправи непоправимото.
След това на мястото на дупката израства черупка.

Единствения начин черупката да се отвори и да зарасне отново едно здраво сърце,
е другата половина да се намери.
Всичко зависи от другата половина. Тя трябва да е сигурна че сърцето с черупката е неговото друго сърце, защото само ако то е сигурно, ще положи всички усилия да отвори черупката.
Ако това сърце не е с огледална душа на сърцето с черупката, то тогава раненото сърце ще се затвори за дълъг период от време и ще живее в мрак, докато не бъде открито…
Ако изобщо бъде открито, защото някой сърца така и не намират път едно към друго и остават обвити в мрак, неразбрани, уплашени, отдръпнати от света с цел предпазване.

Сърцето е най-съкровеното нещо в нас!
Трябва да се грижиш за него, защото ако не го следваш, това може да не завърши добре.
Не го оставяй в мрака, не го подлагай на изпитания на които не може да издържи и…
не наранявай чуждите сърца, които не съдържат другата половин душа, която е отражение на твоята, защото тези сърца са като твоето, просто понякога  говорят и действат различно от твоето собствено, но това не ги прави по-лоши или нераними.

Пазете сърцето, за да опазите чистотата и невинността в себе си!

 

The Outsider

© Dark Wolf Всички права запазени

Моля, не присвоявайте за свое!!!

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??