23.01.2015 г., 22:10 ч.  

Сърцето е отпъдено 

  Проза » Други
587 0 3
1 мин за четене

Сърцето е отпъдено

 

Разказва ми деня си моето сърце:
-Срещнах днес на пътя аз едно само сърце
Питам го къде отиваш, накъде?
-Търся где душица да се свре
- Как ти нямаш ли човек за твое легълце
- Имах ама вече ме не ще
- Ами как живее той пък без сърце
- Нужда нямал казва.. от сърце – разходите му са големи:
Малко ама от сърце, Хапче за сърце, Обич от сърце, Клетва от сърце, Заешко сърце, Сърце за свети Валентин, Прошка от сърце, Камък на сърцето…
… Скъпо казва ти излиза днес сърцето, а и срещнал е човеци много без сърца - живи са били и ходили си ей така - нищо, че останали са без сърца.
Ще му липсвам казва ама нейсе.. видял е – без сърце живей се.
само някои неща ме той помоли да оставя: Мед за капване в сърцето, Злоба пълнеща сърцето, Змия кълвяща във сърцето, някои и други дребни вещи, като Изтръгващи сърцето клещи, и… още нещо ме помоли той човекът мой…каза ми да се навъртам тук наблизо, че ако доста се замогне и наложи му се нещо да се трогне – ще не ще, ще си ме прибере, че и той да може от сърце на някой нещо да даде… не за друго …- да не кажат, че е без сърце!
Ренета Първа Нова

© Ренета Първанова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Приемам.
  • СТЕФАНЕ, много моля да оттеглиш думите си към мен! Ти може и да влагаш забавление в тях и нищо повече, но аз предлагам да приключим с тази "война". Разбира се имаш право да не приемеш, но не бих желала да се окажеш толкова посредствен. Защото знам, че не си. Наистина ценя, твоята емоционалност,духовитост и ум. Моля, ползвай ума интелекта, който безспорно имаш поне за известно време. Аз съм убедена, че ще ти хареса. Не прекрачваме границата на обикновеното "колегиално общуване" тук и сме ОК. Ако не - НА ВОЙНА КАТО НА ВОЙНА! Поздравления - таланта ти е огромен. Достави си удоволствието да получиш признанието на околните. Последен приятелски поздрав! Следващия ми вид поздрав и общуване с теб зависят от самия теб!Другото сме си го казали и остава в сила.
  • Оригинално! Малко,ама от сърце!
Предложения
: ??:??