6.08.2005 г., 16:14 ч.

Съюзът (7) 

  Проза
891 0 2
3 мин за четене

    Това същество определено доста променило хода на историята на СаниЛенд. Асасия успяла да превърне всички планети в една цивилизация, която да бъде наистина обединена. Но тя не успяла да се качи на трона просто така. Това станало благодарение на едно събитие, също така важно. То било първата война срещу чужда цивилизация, наречена още Първото нашествие, но преди това трябва да разкажем всичко, което се случило, че и то не е хич малко.


    След като санчовците си станали самостоятелни и много веселки, си заживяли диви и щастливи на сравнително голямата си планетка. Да, ама не били сами в системата си – там имало още две планети, населявани от древни и неизвестни раси. Когато Асасия “кацнала” на СаниЛенд, се превърнала в почетен гост на планетата и успяла да установи първия контакт с чужда планета. Благодарение на междугалактическата поща, тя успяла да обмени информация с владетелят на една от съседните планети - 
WhiteSnake, в превод Бялата Змия. Даже се разбрали да се съюзят срещу опасните врагове с много сила и след време (надявали се не твърде много) да ги сразят. Сега, то е ясно, нещата се развили по съвсем друг начин, но определено тези планове много радвали санчовците, те вече си били бойнички, строяли си там разни слаби защити (то те не знаели че са им слаби защитите, даже били сигурни, че са неуязвими). Обаче историята показва друго – освен че изобщо не били неуязвими, се превърнали в мишена на една от доста по-силните тогава раса, чието име и произход остават неизвестни. Единственото, което се знае е, че владетелят на въпросните врагове бил член на най-силния съюз – Хановете. Това били няколко доста силнички владетеля, които наричали себе си Ханове и се брояли за миротворци (да, ама се оказало, че не са никакви миротворци).


    Та ето как започнали контактите на СаниЛенд с външния свят. Година по-късно бил създаден съюзът
Vesper (Вечерница), в който Асасия взела участие и, който в интерес на истината привлякъл силни владетели и имал потенциала наистина да разбие силата на Хановете след време.

    Така няколко години СаниЛенд си живяла в мир и разбирателство и много се радвала на спокойствието си и контактите със съседните цивилизации. Докато не дошло първото нападение, което доказало, че планетата си има нужда от водач и организация, защото не била готова да води война. А реално, идвали именно години на войни и битки, на голямото прегрупиране и промени.


    Нашествието на един от Хановете дошло като гръм от ясно небе и разстроило мира и реда на СаниЛенд. Цялата защита и всички кораби били унищожени, много санчовци загубили живота си от огневата мощ на изтребителите. Настанали много тежки времена, на глад и немотия, настъпило пълно отчаяние сред народа. Точно тук Асасия се намесила и успяла да спаси планетата. С неуморимия си дух и ентусиазъм направила програма, която да увеличи добива от мините и да се създаде наново защита, по-здрава от предишната и да се построят кораби, по-силни от досегашните. Така СаниЛенд се преродила и дошло новото време, известно като Третата Епоха. Асасия знаела, че оттук насетне ще има много войни докато не се наредят нещата във вселената, а това определено щяло да отнеме мноооого време. Санчовците избрали Асасия за свой водач, даже по-късно я почитали като богиня, защото просто била от друга, непозната за тях раса и й се радвали много. Тя от своя страна много си ги обичала и правела всичко за тях, да са доволни и щастливи. Но решила, че ще ги научи да се бият и нещо повече, да побеждават. Подготовката за предстоящите войни започнала именно така, но въпреки желанието и ентусиазма, санчовците не успели да се превърнат във водеща сила в галактиката, не и през тази епоха.

 

© Александра Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря много!!!!!
    Има още много, но го пускам част по част, нека не е наведнъж. Радвам се, че някой ги чете!!!
  • Копирах, принтирах и вече си имам цяла книга. Има ли още? Страхотно е!
Предложения
: ??:??