2.08.2007 г., 20:39 ч.

Тайната на любовта (Из „Сакура и Божур) 

  Проза
1268 0 12

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

8 мин за четене
 

Имаха отново няколко дни в пристанището и той се договори с приятеля си да се заместват. Само така можеха да слеят дните си на брега. Не знаеше, че този път съдбата му бе подготвила нови изненади.

Когато влезе в дома, сърцето му се сви. Не можеше да повярва, че Сакура не го очакваше. Помисли, че се крие зад гърба му! Обиколи навсякъде. Реши, че е заета и се отправи към барчето. Поръча си едно питие и се облегна с привидно разсеян вид на стойката.  Барманката му поднесе с обичайния лек поклон и се усмихна:


  • - Никога не сте го правили преди, господарю-сан!
  • - Кое не съм го правил?
  • - Винаги сте били само с нея. А сега си поръчвате питие!
  • - Но нея я няма! Досега тя винаги ме е очаквала.
  • - Тя и сега ви очаква, Господарю-сан. - дяволито се усмихна момичето. - горе е. Навярно вече е готова с изненадата си.
  • - За каква изненада! Тя винаги е била различна! - морякът бръкна бързо в джоба си и остави измачкана банкнота на стойката. - Къде е?
  • - Отдавна ви очаква в своята стая!

Не разбра как прекоси салона и взе стъпалата като малко момче. Втурна се в стаята и... спря изненадан. Тя лежеше като прекрасно цвете и се галеше с една голяма котка в ръце.


  • - Ела, Божуре мой! Чаках те!

Втурна се към нея, но тя с ръка го спря. Той разбра! Искаше от него да се съблече. Нетърпеливо свали всичко от себе си, а тя се изправи. Котката недоволно измърка. че напуска познатите гальовни ръце. Нетърпеливо я прегърна. Отдавна жадуваше за този миг и започна да целува всичко по нея. А тя се извиваше и отново, и отново поднасяше за милувки неговите любими места. Никога не я бе виждал толкова пламенна и бурна. Любовта и искреше по цялото тяло. Имаше мигове, в непозната за него страст превръщаше всяко връхче от нейното любимо тяло в електрическа искра. Пещерата на удоволствията гореше като самия него. Всяка негова ласка я възпламеняваше отново и отново. За първи път свърши първа. После и заедно с него. Толкова бе замаян, че не можеше да разбере какво става. Не знаеше причината, защо тя този път бе невиждано страстна и бурно изживяваше всичко. Двамата се отпуснаха един до друг, все още дишайки развълнувано. Една непозната сластна нега го обхвана. Първа успокоила своя дъх, Сакура се плъзна над него.


  • - Божуре мой, беше прекрасен!
  • - Ти също мила моя. Този път бе необикновено вълнуваща и страстна. Отдавна ли жадуваше да се видим?
  • - Не говори сега! - сложи пръста си върху устните му! - Искаш ли да почувстваш моята благодарност?
  • - За какво говориш? Та аз трябва да съм ти благодарен за всичко.
  • - Ще разбереш! Ти винаги си бил недоволен, че понякога трябва да сдържаме твоето желание. Искам сега да почувстваш нещо ново!

Тя се изправи и протегна ръка. Познатото движение му подсказа какво ще последва. Двамата застанаха под струите на душа и тя с ловки движения започна да се обвива около него заедно със струйките вода. И... притвори очи. Представи си, че една русалка си играе с него сред вълните. Не искаше този миг да спира.

Сакура разбираше много добре какво става с него, но имаше своя цел. Постепенно намаляваше струйките вода. Все по-бавно плъзгаше своите гърди и коремче по него. Докато в един миг спря заедно с водата. Подаде му хавлията и се отстрани. Еднакво се гордееше, че властва над красивия бял пред себе си и своите умения да го води по пътя на насладата. За първи път си спомни с благодарност за жената от храма Ват По, на която я дадоха като малко момиченце. Попиваше като изсъхнала пръст всеки неин урок. Спомни си и нейните думи:


  • - Ти си родена за това! И ако някога не успееш да станеш гейша, то ще си най-съвършеното Цвете на Живота. Дано твоето изкуство носи наслада не само на обикновените хора, но ти помогне да властваш и на човека, когото обикнеш!

Разтърси косите си и потърси неговият поглед. Той отдавна седеше на леглото и се любуваше на младото тяло. С привично движение нави косите си на кок и той отново видя нежния врат, когото обичаше да покрива с целувки. Спомни си, че веднъж я бе попитал, защо не се люби с разпусната коса. Завинаги запомни удивлението в погледа й:


  • - Но нима ти не обичаш да ме целуваш зад ухото, да плъзгаш устните си по моята шия?
  • - Разбира се, че обичам.
  • - Аз също. Нали така е по-удобно и на двамата? - се бе засмяла тогава тя.

Бе останал поразен от съвършената логика в думите й. Наистина, седейки върху него, тя го покриваше с косите си. Но винаги когато той бе отгоре или зад нея, тя с неуловимо бързо движение ги прибираше на кок. И пред очите му се откриваше прекрасна гледка. Усети познатите движения да свалят от него халата и послушно легна по гръб. Всяко усещане бе познато и непознато. По непредсказуем начин се плъзгаше и притискаше зърната си с различна сила. Еластичното и коремче масажираше неговия Лингам едновременно с нежност и настойчивост. По едно време тя спря да се движи и седна върху него. Пръстите и започнаха да обикалят и да натискат определени точки около пъпа му. С изненада почувства, че тяхното притискане не убива желанието му за любов, а напротив. Някаква непозната наслада неусетно възстановява силите му. Дори по-бързо, отколкото си мислеше, че ще стане! Тя също го почувства и го прие в себе си. Силните и тънки пръсти постепенно изоставиха свойта работа. Ръцете и се подпряха на раменете му. Движенията и станаха все по-страстни. Малките и гърди отново започнаха своя танц на щастието пред очите му.

Лек порив на вятъра успя да отвори прозореца. През него срамежливо надникна любопитната луна и се залюбува на тяхното щастие. Двамата вече лежаха изморени и спокойни един до друг. Сакура бе притворила очите си. Той я гледаше с възхищение и със сърцето си чувстваше, че този път тя е много изморена. Спомни си огнените ласки и страстта в нейните движения. Докосна с устни рамото й. Момичето отвори очи.


  • - Искаш ли нещо да ме попиташ, Божуре мой? - му се усмихна тя.
  • - Да! Така е! - изненадано се вгледа в нея. - Как разбра?
  • - Сърцето ми го подсказа.
  • - Никога не си била толкова страстна с мен! Защо? Какво се случи с теб? Чувал съм разни неща. Нали не си пила нещо специално преди да вляза?
  • - А, това ли? - нежно го погледна. - А какво ако съм пила?
  • - Не искам да го правиш заради мен! Ти ми харесваш каквато си! Не искам неестествени ласки.
  • - Не се тревожи, Божуре мой! Не съм пила нищо. Причината е една древна тайна. Аз само си я спомних!
  • - Каква тайна?
  • - От древни векове жените са се къпели в благовония. Но са имали и своята тайна. След благовонията са разтривали своето тяло със специална котешка кожа.
  • - Защо? Не е ли груба?
  • - Не е проста кожа, Божуре мой. Тя е била с дълги влакна. Не си ли виждал искри, когато  галиш котка през нощта! И кожата на жената се наелектризирва. Нашите зърна, между бедрата ни, всичко около пещерата на удоволствието, устните там, пъпката на нежността между тях. Ако се научим, как да го правим, кожата ни става много по-чувстителна там и желанието ни се разгаря. Ти не усети ли искрите на моята страст, докато ме галеше по тях? Древните са знаели много тайни за любовта. Имало е времена, когато персийските котки са се ценели много скъпо!
  • - Невероятна си, съкровище мое! Не мога да повярвам, че всичко това ми се случва! Все повече... не зная как ще ти прозвучи... но ми се иска никога да не се разделяме.
  • - И на мен, Божуре мой! Но животът е друго нещо! Едва ли някога ще мога да ти принадлежа!... и ти на мен! - горчиво се усмихна тя.

В стаята настъпи тишина. Двамата се прегърнаха и се загледаха в нощта. Лекият вятър люлееше листата на дърветата до прозореца. От време на време негов по-силен порив влизаше при тях и ласкаво галеше тяхната кожа. Той се замисли. После обърна леко лицето и се вгледа в очите.


  • - Много ми се иска да те попитам още нещо, моя мила Сакура!
  • - За кое, мили Божуре?
  • - Преди винаги потискаше моето желание! А днес бе коренно различна! Какво правеше? Масажираше ме по особен начин!
  • - Това е един старинен тайски масаж! - усмихна се с неприкрито задоволство момичето. - Нарича се Шиацу. От малка бях дадена да се обучавам в храм. Нарича се Ват По. В една от стените му има вградена древна плочка с неговото описание. Човешкото тяло има много точки. Някои от тях помагат на мъжете бързо да се възстановяват след сражения. Други точки ги правят по-мощни пред жените. Това е тайната, Божуре мой! Бях се подготвила да ти покажа колко страстна може да стане една жена, познавайки тайните на древността. Но се погрижих и после бързо да възстановиш своите сили. Обеща ми, че този път няколко дни ще бъдем заедно. Не само за една нощ!
  • - Така е. А не забравяш ли, че съм млад. Не се боя от това! Нали ми вярваш? - той я погледна в очите.
  • - Прекрасно го зная, Божуре мой! Винаги си бил силен по време на нашите срещи. - усмихна се тя. - Но любимата ми котка е още в стаята!

© Морякът Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Щом е подгряващо - не оставяйте да е напразно! А после споделете и вие, какво сте изпитали!
  • Образно,увлекателно и...подгряващо. Поздрав!
  • Благодаря за мнението, Приказки от 1001 нощ! Само спомени! Но едва ли ще ме слушат толкова нощи!
  • Моряче, бива си те..! Спор няма !
  • Благодаря, че се отбихте при моите спомени. И се осмелихте да оставите и мнение! Трогнат съм! Дано изживеете всичко, което е родила моите разкази! Иначе животът няма смисъл! Няма спомени! Има само съществуване, обмяна на веществата! Без спомени! Благодаря Ви!

    Ина, Мариола, Тони, Деси, Вероника, Белла, Здравка, Мери, Никол, Мира, Светла, Мила и нежна - Разбрахте ли, защо ви изброих? За да покажа по този начин света, за който заслужава да мечтаем и да живеем! Вие сте толкова различни и близки в своята мечта и желание да бъдете обичани и надеждата за щастие! Благодаря, че съществувате!
  • Ненадминат си !
    Освен усещанията си, които предаваш по невероятен начин , ни запознаваш и с нови техники, начини и методи за доставяне на наслада !!!
    Ако има нещо в този сайт, което да се радвам искрено че съм прочела,то това са твоите произведения
  • Какво по-хубаво и по-красиво от това, двама души да ИСКАТ ДА СИ ДОСТАВЯТ ВЗАИМНО УДОВОЛСТВИЕ. ДА СЕ ПОЗНАВАТ ПОЧТИ ДО БОЛКА И ВСЕ ПАК ДА ТРЪПНАТ В ОЧАКВАНЕ НА НЕОЧАКВАНОТО. Това е животът и той е хубав!!!
  • Уау, чудесен разказ - завладяващо съдържание, отлично поднесено! Поздрави и усмивки!
  • Благодаря на всички, които са се отбили да го прочетат! И на смелосттта да го коментират! Нека да не правим секс, а да изживяваме любовта!
  • Много горещо, страстно, мистично и вълнуващо...!!!
    Чете се на един дъх! Браво!!!
  • Страхотен!
  • Много реалистично и добро произведение!!!Поздрав!!!
Предложения
: ??:??