9.04.2022 г., 10:03 ч.

 Тайнственост....5 

  Проза » Разкази, Други
1020 0 5
Произведение от няколко части « към първа част
8 мин за четене

                Не можех да проумея, какво ни привличаше толкова един към друг..

                Бяхме си обещали да говорим за всичко друго, но не и подмятания за секс, да правим всичко което ни харесва,.. изглеждаше ми смешно понякога. Но какво пък толкова, на сила хубост не става, особенно когато ти гласуват и някакво доверие. Как плахо и неуверено пристъпи прага, когато дойде за пръв път в къщи, ...и с какво облекчение си тръгна,.. само стисна по-силно ръката ми. когато я изпратих до метрото...

- Можеш ли да ми дадеш ключа от къщата си, Петро - попита една неделя  - А ти да изчезнеш някъде до 17 часа,.. просто искам  да те изненадам с  нещо...

- Да, заповядай ,... с теб нямаме тайни  - с насмешка отговорих - Освен това , което е под дрехите

               Купих три карамфила с два аспарагуса, все пак всяка жена би се радвала на букетче цветя, един вид израз на уважение ,...

букет за съблазняване ли ,.. аме, аз я приемах по-скоро  като сестра, макар, че... е, не ми беше безразлична и иначе , ако трябва да бъда честен със себе си...

Позвъних на вратата на собствената си къща в 17 часа и 2 минути...

В рамката на широко отворената врата се появи тя...

Приличаше на Клеопатра ли, на Палмира ли,.. големите й черни очи гримирани, тъмно вишнево червило очертаваше устните й,... големи обеци,.. златно синджирче около вратлето,...с дълга шарена рокля до земята с широки ръкави,... изглеждаше по-висока и стройна на обувките си с висок ток..

Спрях като тряснат с мокър парцал на прага...в ръцете си държеше червена кърпа

- Ще се наложи да ти завържа очите и да те водя за ръка...- ме пресрещна тя

Подчиних се,... хвана ме нежно за ръката и тръгнах след нея....

Знаех наизуст колко крачки е коридора,... после завой и хола...Червената превръзка падна..

Масата подредена като за тържество,... запален свещник, салатиери, чаши, чинии, прибори,... на малката масичка бири, вино, коняк, узо...

Гледах ту масата, ту нея,..

- Знаеш ли, на днешният ден преди мноого, много години дойдох в Атина,... Малко са хората, които биха споделили тази ми радост,... Заповядай... Аз не пия алкохол, но бих опитала узо, то е като нашия, сирийският арак, нали...Спомням си баща ми, абу Джасим, всеки петък пийваше по чашка арак....Наздраве, Петро и да си пожелаем светло и успешно бъдеще,,,

Пийнахме,... стояхме като заковани с чашки в ръка и се гледахме невярващо...

- А сега с твое разрешение, ще те целуна....- шепнешком изрече тя

Нежните й устни се допряха до едната, после до другата ми буза,... нерешително допряха и устните ми,.. езичето й сякаш проверяваше разрешението ми...Зацелувахме се по-уверено...

- Чакай, и аз имам изненада  за теб....цветята, в колата са...

Притичах набързо и взех букетчето

- За теб са,.. не знаех, че имаш повод,... просто ей така от уважение...Запповядай

Тя стоеше в недоумение от случващото се,.. безмълвна,... сълзичка се отрони от големите й очи, притихнала от щастие, .. с една ръка галеше дланта ми...

            Ранните сутрешни слънчеви лъчи любопитно надничаха през прозореца...

            Мариам свила се до мен, с ръце придърпала дългата си рокла затисната между краката й, полегнала на рамото ми... Погалих косата, лицето й...

- Не спя,.. просто ме е срам и страх да стана - промълви тя

Целунах очите й, лицето,... краищата  на устните..

- И аз не спя, наблюдавах те... Спокойно, всичко е ОК...Оправи се спокойно, в кухнята съм...

И  на една страна се измуших от спалнята притваряйки вратата...

Чудно, по някога не чувстваш секса като спорт, а само като някаква взаимност, задушевност, като допълване един към друг...

В тишината се чуваше само тиктакането на стенният часовник...

- Петро,... Петро, къде отиде,.. къде си  - дочух плах гласец от спалнята

Надникнах през вратата,... Мариам лежеше с разпусната коса, завивката плътно до брадичката й, ръцете скрити и те...

Приседнах на леглото, малко подръпнах завивката,.. дългата рокля бе на местото си... Извадих ръцете й, ръкавите покриваха и лактите й,... Мушнах ръка в широкия ръкав, топлината й сякаш преля и по мен,.. нежна кожа, пръстите ми продължиха напред, оголено рамо, твърда женска гръд.

Заврях другата си ръка под завивката,.. дългата рокля затисната около коленете й,.. без пролука нагоре... погалих ги нежно,.. отпуснаха се. Продължих нагоре по бедрата...

Клепачите й леко потрепваха,.. прехапа устни,..ръцете й се обвиха около мен и ме притисна...

Устните ни само това чакаха, зажаднели за взаимни ласки...

Дългата й роба сякаш нямаше край,... измуших я през главата,... захвърлих и тениската си

Ръцете ни заопипваха  тела,... нежни и тръпнещи

Легнах на топлото местенце в леглото,.. освободихме се и от долното бельо...

Бяхме вплетени един в друг, гледахме се с нетрепкащи очи пълни с желание, а ръцете ни продължаваха  да опипват нагоре, надолу,..

Лекият й стон и потръпване сякаш известиха проникването ми в нея,.. а здравите ни тела се извиваха в демоничен ритъм..

Бяхме в безтегловност...

Погалих  влажната й коса, целувах скулите й, туптящите й гърди...

Желанието и на двама ни бе станало реалност...

Придърпах завивката отгоре ни и все така вплетени потънахме  в дрямка...

- Мариам, не искаш ли нещо за ядене, за пиене..- промълвих сънено

- Не, не искам - тихичко прошепна тя - Колко ли съм пропуснала от страх и суеверие,... не ме виниш , нали...държах се като, като...и аз не знам като каква...

             И противно на очакванията ни, не се впуснахме боси през  ливадата, а запазихме ежедневният си ритъм на живот.

Чувахме се сутрин и вечер по телефона, събота и неделя вечер бяхме заедно у нас,... и работа, работа, сякаш искахме да свършим работата на гърците...

  Отново не смеехме да мечтаем за бъдещето си...дали беше удовлетворена от работата си, или колкото и аз от своята..., просто беше ни приятно един с друг.

Един -два пъти я помолих да ме покане у тях, а тя с насмешка и шеговито

- Същото е както и при теб,.. но доста по-разхвърлено,...книги, листове, папки...Нали за това идвам при теб, да избягам от натурацията в къщи...

              Докато един следобед ми се обади е необичайно време...

- След час -два  идвам у вас...

Дааан,..все едно дървен чук ме удари,... дали е бременна,.. дали пак онази фикс идея да си заминава за Сирия,... нещо с работата, с квартирата,.. какво да гадая, нали ще дойде и ще каже

- Петро,... искам съвет - започна тя - Обичаме се,... не съм още бременна,.. Искам да решим двамата...Спечелих конкурс за Докторант по психология в Лондон за две години,... Английска фондация ще поеме разходите по обучението,... Наред с работата си пиша статии по психология, които са публикувани в Англия, сега само ти знаеш...Апартамента , където живея, е моя собственост,  не те канех там, наистина е читалня и писалня, всеки ден след работа пишех, четях и не исках да се разсейвам от режима си,...Всяка събота съм в библиотеката на Университета,... зимно време е топло, лятно прохладно,.. чета, пиша. След 16 часа съм чистачка там...

В теб видях истински добър човек,... какво ще кажеш, искренността ни изисква да взема и твоето мнение вместо да бягам,.. Раздвоена съм между теб и другата ми мечта...

Дали изражението ми е било глуповато, или напротив,.. и вместо да мънкам и да се вайкам

- Мариам, хабиби,...скъпа моя,...обичта ни един към друг няма да се промени,.. но ако не заминеш сега, един ден тя може да изчезне и да се превърне в нещо друго...Моето мнение е отивай, учи,

ти заслужаваш всичко това. А ако след двете години  се завърнеш аз ще те чакам,.. а ако избереш друг път, знай че имаш добър приятел...Мисли по-вече за докторантурата си и бъди вярна на себе си, любов моя... Ще допълня и друго, утре ще вземя 1000 паунда,  британски лири, един вид да имаш джобни от начало,.. не ме гледай така, ще ми ги върнеш един хубав слънчев ден...

Ден-два преди да замине, пристигна с  пътните чанти у нас,.. радостна и малко тъжна.

Лежахме под завивката без да мърдаме вплетени един в друг,...не ни беше до нищо.

Изпратих я на летището....

Гледах през прозорците на залата как самолетът се отлепи от пистата и пое в небесната шир, на път

да осъществи една голяма мечта и цел...

             Отначало ми беше трудничко,... тъкмо намериш сродна душа и хоп случайността ти я отнеме. Чувахме се по скайп, пращаше снимки от Лондон,... малко по малко разговорите  се разредиха,... какво пък, може да има всякакви ангажименти...

Е, не че нямаше жени около мен , но всичко сякаш се промени,... както се казва преди да зададеш въпроса, вече знаеш отговора,... и идваха заради самият секс, а не заради любов...а и сякаш и аз не търсех някаква сериозна връзка, а дали се оставих на течението да ме носи.

Защо първите им въпроси бяха еднообразни '' Колко взимаш,...колко време си тук,. а наема как е ''

или еднотипни оплаквания '' Заради моят простак-пияница съм тук,.'' понякога '' Разведохме се, моят обичал вече друга '' или '' Младите взели кредит за жилище, ама нямат работа и сега аз...''

С една жена Дена, се бяхме запознали в автобуса от България, миловидна женица, грижеше се за възрастна жена и нямаше почивех ден, та прескачах вечер за 1 - 2 часа при нея, просто ей така, да не се губи тренинг.  Беше споменала само веднъж за  житейска драма и това е...после с бабата заминаха за някакво село на остров Евия,...и, отново сам.

            В неделните дни зяпах вяло из Омония или пийвах кафе из Монастираки...

            Гледам на безбройните колички със сувенири, всевъзможни  дтънкулки, книги...познато лице да ми се усмихва от корицата на книга,,,

 

 

 

/ следва продължение /

» следваща част...

© Petar stoyanov Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??