26.04.2022 г., 11:59 ч.

Такива ми ти 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
196 4 9
1 мин за четене

Най-античовешкото изобретение са парите.  Природата налага да се оцелява. А за това са нужни пари. И човек роб става, за да получава поне част от необходимите му пари…

Понякога има много пари. Много! И става техен роб…

хххх

Задокеанските внуци бяха във ваканция заради тамошното честване на Великден седмица по-рано. Баба им ги съветва – да обявят, че искат да празнуват православно. А ония уж уважават чуждите религии – ще им дадат още една ваканция.

Аз не се задоволявам с малко. „Гошко, Сашко, обявете, че искате да отбележите и мюсюлманския Великден, и индуисткия, и Великдена на Голямото спагетено чудовище… Но най-важното – обявете се за петъчани. Съботяните вече нямат полза от свободна събота…“

Бе, почивка да има – ние сме поклоници на гяволъка балкански…

хххх

Обърнаха Украйна на цирк и сложиха клоуна да го представлява…

хххх

Все още живият американски президент слезе по стълбата на въртолета и въздъхна – най-страшното отмина…

хххх

Странно – как великденските зайци снасят великденски яйца?

И с какво ги хранят, че пускат и шоколадови?

хххх

Между другото, Байдън беше посрещнат от куп великденски зайци – двуметрови, стотинакилограмови, розово-белички…

Оппа…

А защо нямаше афроамерикански зайци-негри? Или азиатски? Или латиноси?

Ай, ай – пак ще вилнеят беелемите и останалата паплач…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??