Най-античовешкото изобретение са парите. Природата налага да се оцелява. А за това са нужни пари. И човек роб става, за да получава поне част от необходимите му пари…
Понякога има много пари. Много! И става техен роб…
хххх
Задокеанските внуци бяха във ваканция заради тамошното честване на Великден седмица по-рано. Баба им ги съветва – да обявят, че искат да празнуват православно. А ония уж уважават чуждите религии – ще им дадат още една ваканция.
Аз не се задоволявам с малко. „Гошко, Сашко, обявете, че искате да отбележите и мюсюлманския Великден, и индуисткия, и Великдена на Голямото спагетено чудовище… Но най-важното – обявете се за петъчани. Съботяните вече нямат полза от свободна събота…“
Бе, почивка да има – ние сме поклоници на гяволъка балкански…
хххх
Обърнаха Украйна на цирк и сложиха клоуна да го представлява…
хххх
Все още живият американски президент слезе по стълбата на въртолета и въздъхна – най-страшното отмина…
хххх
Странно – как великденските зайци снасят великденски яйца?
И с какво ги хранят, че пускат и шоколадови?
хххх
Между другото, Байдън беше посрещнат от куп великденски зайци – двуметрови, стотинакилограмови, розово-белички…
Оппа…
А защо нямаше афроамерикански зайци-негри? Или азиатски? Или латиноси?
Ай, ай – пак ще вилнеят беелемите и останалата паплач…
© Георги Коновски All rights reserved.