16.08.2016 г., 16:27 ч.

Там, където те няма 

  Проза » Други
1282 4 7
1 мин за четене

    Там, където те няма...е бурята, за която ти разказвах... Която изпълни сетивата ми със спешност...и настръхване. Настръхвах до скъсване. И гледах толкова упорито в тъмното. Тъмното, което вещаеше теб. А аз го гледах, смирена. С лека усмивка дори.  И вдишвах онзи вятър със светкавиците. Който галеше дърветата, напявайки „ти”.

    Там, където те няма е скритият шепот в ресниците. И онзи преломен момент, в който хващаш ръката ми без да съм търсила твоята. А после я очаквам пристъпно. Кротка. Да улови в дланта си една от трапчинките ми. И да заговориш с очи.

    Там, където те няма е... цяла вселена от душевности. И любопитство. И страх. И всичко е безсмислие. Недовършеност. И прах. А колко истина има в смислите. На глаголите, които спрягахме така разхитително. Не ми се пести. Не ми се сънува безпътно. Когато на глътки ме мериш. Протягайки поглед. Към моите присвити лъчи.

    Там, където те няма. Съм опитомена. От онази дрезгавост в гласа ти сутрин. И твоята бенка отляво. Която отразява моменти. Моменти, в които времето ни целуна с безвремието си. И отмина. Като буря през Август. Имам нужда да стъпвам, за да си спомням. И помня.

 

”След теб сетивата гладуват”.

© Ралица Стоева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Бих искала да разказваш още...
  • Интересно е и тъжно. Поздрав!
  • „ Там, където те няма е... цяла вселена от душевности. И любопитство. И страх. И всичко е безсмислие. Недовършеност. И прах.”
    Любимо.
  • Много, много красиво!
  • Благодаря ви, Ани, Бети! Толкова се радвам да ви видя тук
  • "Там където те няма е... Недовършеност"
    И само това да беше написала, би било достатъчно.
    Радвам се да прочета отново нещо твое, Рали!
  • ... знаех си
    Хубаво е, стихийно и смирено едновременно...
    Ех, Рали... има ни, понякога в повече, отколкото можем да понесем, но ти го знаеш...
Предложения
: ??:??