18.09.2012 г., 9:37 ч.

Тантра масаж 

  Проза » Еротична
5305 0 5
1 мин за четене

Пак дойде рожденият ми ден. Даже не ми се празнува. Мъжът ми дори го забрави. Карай да върви, не е важно. Виж, моята приятелка никога не пропуска. Все едни подаръци, едни изненади, понякога ме плаши. Ето този път масаж, но не какъв да е, а еротичен. Затова да не казвам на моя. Масажистът имал златни ръце. Завързвал лента на очите, за да ти премахне едно сетиво, така другите се изострят още. Ще го прослушам да видя какво му е толкова специалното.
В уречения час съм в салона. Рецепционистката ме въвежда в стая с приглушено осветление, запалени ароматни свещи, тиха релаксираща музика. Каза ми да се съблека и да легна. Тогава ми върза лента на очите. Започна да ми става смешно.
- Каква е тази тайнственост?
- Отпуснете се, след малко ще дойде масажистът - изчурулика девойчето.
Така се отпуснах, че не усетих кога е влязъл. Почуствах, че ме маже с някакво ароматно масло. Досега не бях ходила на масаж и нямах база за сравнение. Движенията му бяха леки и чувствени. Това, че не виждах нищо, караше въображението ми да лети. Не докосваше нито гърдите ми, нито тайнствените ми кътчета. Добре, че не съм мъж. Спукана ми е работата тогава. Само как умело пипаше. Цялото ми тяло крещеше за още. Хапех устни от възбуда. Бях стиснала ръце в юмручета, за да не почна сама да се галя. Чух се, че изпъшках даже. Леле, този щеше да ме довърши. Стори ми се, че ме докосна леко по моята розичка, или ми се е приискало. Вече трудно се контролирах, а мислех, че го мога. А той дума не обелва. Стана ми интересно млад ли е, хубав ли е, женен ли е, жена му няма ли против. Абе, какви глупости си мисля само. Отпускам се и се наслаждавам, пък каквото ще да става.
Най-неочаквано той спря.
- Имаш невероятни ръце. Никой не ме е докосвал толкова чувствено, дори моят мъж. Ще дойда и друг път.
Усетих, че ми развързва лентата и това, което видях, ме накара да хлъцна. Срещу мен ухилен, гол до кръста, омацан до лакти в масло, стоеше моят любим съпруг.
 



© Дани Сулакова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ти пък баш тук ли попадна? Това си е нещо като първи опит в прозата. Но е жив пример как подходящото заглавие ти води много читатели. Набери в гугъл името на разказа и виж на кое място излиза. "Ах тези зелени очи" по-си ми харесва.
  • Мнооо готино написано ма ич не е истина да ти кажа правичката лелче! Ако ти е мъж и то не от скоро ша си го знаеш даже как диша. Нещо не е таман тук в сюжета. Ноооо като за кратък разказ си е супер от към настроение! ))
  • Блазе ти!
  • Е, наистина ме разсмя. Много готино с неочаквана развръзка. А какво каза съпругът след изявлението за второ посещение? Браво за забавното четиво! Много ми хареса.
  • Прочетох.
    Хареса ми!
Предложения
: ??:??