24.05.2007 г., 8:19 ч.

Театър. 

  Проза
816 0 3
1 мин за четене
  В главните роли сме ти и аз. Но главните роли са много субективни. Постановката започна неотдавна... Актьорите са прасета, но ние не се въргаляме в калта! Ние сме от чистоплътните бозайници. Умеем да се разсмиваме! Умеем и други неща... Тях ще си ги припомним в някоя друга пиеса, защото сега изпълненито е на живо! Антрактът ще развали всичко. Не го позволявай... Играй още миг! Играй още миг! 

                                             • • • 

 Детайлите нямат значение. Лъжата също няма смисъл! Докато чакам да кажеш измислените си реплики, ще огледам декора... И той е лъжовен. И ти лъжеш... Все пак репликите са нагласени!... Ето защо казах, че лъжата няма смисъл. Свикнала съм - трябваше! Неусетни са минутите на подиума!! Играй още миг! Играй още миг! 

                                             • • •

 Представлението ще приключи. След час няма да си спомняме и дума от репертоара си! Може би така е писано да се случи... Може би животът на актьорите трае няколко часа - само докато са на сцената и изпълняват нечий друг живот!  Само тогава всичко се осмисля. Лъжите имат цел и влизат в правилната употреба... Иронията на съдбата се оправдава... След това всички се обезличават! Имената не се помнят, характерът е поставка за ролята... Играй още миг! Играй още миг! И тогава винаги умираш... до следващото предтсавление! 
                                                                                  • край •

© Муф Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • това е яко, само шрифтът ме твари..
  • "Лъжите имат цел и влизат в правилната употреба... Иронията на съдбата се оправдава... След това всички се обезличават! Имената не се помнят, характерът е поставка за ролята... Играй още миг! Играй още миг! И тогава винаги умираш... до следващото предтсавление! "
    Да, до следващото представление! Чудесно казано!!!
  • След час няма да си спомняме и дума от репертоара си! Може би така е писано да се случи...

    Това не е така.Всяка роля е вече част от смисленият ти живот и някои реплики се помнят вечно.
Предложения
: ??:??