21.04.2024 г., 13:13 ч.

Телефонът звъни... 

  Проза » Хумористична
111 3 1
4 мин за четене

Телефонът звъни.

    _ Ало... Тате ти ли си? Татееее, катастрофирах, човек убих, полицаят иска 2000 евро да ме пусне!

    _ Че откъде пари? Ти всичко изнесе. И чергите и контактите и крановете... И телевизията продаде!

    _ Каква телевизия....

    _ Новата, каква! 

    _ Нова май я купи Мърдок...

    _ Кой я купи не знам, знам че  я продаде и изпи парите!

    _ Мърдок ли?

    _ Къв мърдок? Ти! Исус с тебе ли е?

    _Исус е винаги с мене тате, в сърцето ми, ама блъснах колата и ти да видиш: Купчина старо желязо ! И ако не дадем парите....

    _ Дай ми Исус! Исусе магаре такова, ще ти скъсам ушите!

    _ Какво бе Тате? Уча!

    _ А!  Тук си.Брат ти казва,че си с него!

    _  От затвора ли се обажда?

    _ От затвора ли се обаждаш?

    _ От затв.... Избягах от затвора таееее.. и катастрофираааах... сега трябват 2000 евро...

    _ Товари старото желязо на колата и го предай в пункта. Аз пари нямам!

    _ Бе тате бе , не разбра ли? Няма я колата. Потроших я!

    _ Ааа! Добре де а Елвис жив ли е?

    _ Елвис? Казват че е жив ама се крие.

    _ Оскуби малко трева и го примами. Той ще дойде.

    _ Не го виждам!

    _ Викай! Елвииис! Елвиис!

    Чува се конско цвилене.

    _ Чувам го! Откъде се обажда? Не го  ли виждаш?

    Исус:- Тука е бе Тате. Пасе отзад.

    _ Серафиме, тука е Елвис бе! И колата е тука. Пак си откраднал чужда.

    _ Тате , полицаят ме прибира! Ще ме вкарат в затвора! Да ти го дам ли?

    _ Дай го да се разберем.

    Преправен глас:- Да моля!

    _ Гледай сега! Тоя Серафим е жив дявол! Измъкна ни и последната стотинка! Запри го дам за повече време, та да рахатясаме!

© Слав Коруба Всички права запазени

Ало, ало!
- Добър ден! Обажда се дежурен полицай (някакво име). Кое от децата Ви кара автомобил?
- Марин, Марин Стефанов Иванов, защо? - скалъпих някакво име. Нямам син.
- Има ли някой по-млад член на семейството при Вас или сте сама, да обясня подробно за какво се обаждам?!
- Да, дъщеря ми. Жениии, ...
  164  15 
Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • 😅 🤣
    И още действителен от мен, опит имам не от вчера
    Преди години работейки в един офис, пусках и поддържах и обявите и за работа, и за набиране на работен персонал и др. на един стационарен тел. Понеже много звъняха, за набиране на персонал пусках с фамилия Иванова (измислена), за да се разбира още при вдигането. Никой в офиса не беше Иванов/Иванова.
    Та от време на време се намираше по някой я братовчед, я някой племенник от провинцията "Г-жо Иванова, познай кой ти се обажда... е как да не се сещаш, Ники съм... кой да е" изпаднал в някаква финансова нужда и опрял до мене (Иванова).
    Шефът ми побесняваше ако се случеше той да вдигне и някой роднина на г-жа Иванова да му обяснява защо я търси. 😅
Предложения
: ??:??