21.04.2024 г., 9:05 ч.

Коя е Жени? 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
164 0 15

Ало, ало!

 

         - Добър ден! Обажда се дежурен полицай (някакво име). Кое от децата Ви кара автомобил?

          - Марин, Марин Стефанов  Иванов, защо? - скалъпих някакво име. Нямам син.
          - Има ли някой по-млад член на семейството при Вас или сте сама, да обясня подробно за какво се обаждам?!
          - Да, дъщеря ми. Жениии, ела, маме, на телефона, от полицията са!
          Не му допадна семейната ситуация, затвори.

          Позвъняването беше от  скрит номер. Останах без подробности... 

          Коя е  Жени?

© П Антонова Всички права запазени

Телефонът звъни.
_ Ало... Тате ти ли си? Татееее, катастрофирах, човек убих, полицаят иска 2000 евро да ме пусне!
_ Че откъде пари? Ти всичко изнесе. И чергите и контактите и крановете... И телевизията продаде!
_ Каква телевизия....
_ Новата, каква! ...
  110 
Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Дам, беднякът милионер 😂 подведе се по второто име, чисто българско ли ти се видя 😄
  • Той бил наистина генералния секретар на гугле: пичая. Аз си помислих, че е измислено. Голямо мислене. 😊
  • Златна - като онези с презентациите и подаръците, които започват с представяне с име и фамилия (скъсяват дистанция), обещават безплатни демонстрации, говорят за ден и час, уж и те между другото питат от коя възрастова група сте и за резервация питат за трите имена. "Докажете, че сте Гергана Христова": ако е бот, почва отначало, ако не, започва да заеква "нали Ви се представих... но как, по телефона. ." "Значи може да не си Гергана?"
    Колко мн хора им се връзват преди да си помислят, че по тел (както и имейл), може да е всеки.
  • 😊
  • Кате - щом не се обадиха втори път 😄
  • Търкулнало се гърнето и си намерило майстора. Мошеник попаднал на баш мошеник.
  • Петър I-ви - и на Жени й харесва ☺️
  • На мен ми хареса името: Сундар Пичай. 😊
  • Ranrozar (Стойчо Станев) ама то вярно и при мен било от 1-ви април, аз сега го отварям... изпуснах милиона
    Направо в Хага пред Евросъда да си страдаме, чакам те!
    Ваш Сундар Пичай
  • Драги,Сундар Пичай!
    Тъй като на Първи Хаприл бях в Габрово на път за Абърдийн,съм пропуснал обявеното промоционолно дарение.
    Ето защо бих желал да се видим през призмата на страданието в Европол!🤣
  • Завиждайте ми! Минавам само да ви се похваля!

    "Уважаеми бенефициент,
    Разширяваме най-топлите си Честито за вас, че сте избрани за един от получателите/победителите на Google Relief Support Funds. Моля, потвърдете получаването на този имейл с известие за допълнителни подробности, включително вашия код за безвъзмездно плащане: (01 април 2024 г./партида/00116-24).
    Спечелена сума: ЕДИН МИЛИОН ЕВРО
    Бъдете в безопасност и бъдете здрави от екипа на Google за ЕС.
    На Ваше Pазположение,
    Сундар Пичай
    Изпълнителен директор, Google Inc"
  • Майстори са, като гледачите! Как с уж невъпроси се опитват да си кажеш лична информация!
    Съвременните гледачи нали все са веУики и работят със записване, та докато дойде обектът на гледането, да преровят и нета за инфо.

    Лютиче - аз нямам кола, а той пита кой ми я кара!
  • Ето така, ни предупреждава интуицията! Колкото по-тъпи изисквания, толкова по-лесни решения! Чудесна подсказка!
  • Щом този мним полицай не е поискал пари...
    И все пак виж под терасата дали не е пратил куриер предварително!😂
  • Така де, недостатъчно проучено
Предложения
: ??:??