11.08.2013 г., 16:07 ч.

Теорията на Пинкоф по въпроса за кафето, любовта и секса 

  Проза » Хумористична
1602 1 7
2 мин за четене

КАФЕТО С РАЙБЕР


Винаги преди!

Палав поглед... Закачлива усмивка... Искрица ток, а после мълния.

Спонтанност! Обещание без слова... Тук и веднага! Райбер!... По средата на деня, в началото, в края... Някъде сред себеподобните!

И райберът, пазещ малката ни тайна...

Бурни страсти, викове без глас... и онова изтрезняване. Райбер... Здравей отново, свят!


КАФЕ ОТ ГОЛ МЪЖ НАПРАВЕНО


По време на или след...

Ти лежиш доволна и щастлива, изпълнена с цялата любов на света. В ръцете ми - нежност и огън в едно. Карат кръвта ти за закипи тъй, както огънят - кафето... Турско кафе. Ароматно. Силно! Кафе, направено в джезве. Поднесено в порцеланови чаши, с цялата ми обич към теб.

Като благодарност! Благодарност към Вселената. Благодарност, че се срещнахме, че те има...

Представяш ли си?... Цялото Вселенско Време на света! И ние в него - две прашинки бели. Срещнахме се!


КАФЕ ОТ ТЕРМОС


Къде се изгубихме? Някъде по пътя? Сред грижите за хляба и за покрива... За децата.

Хееей! Хайде, налей ми от термоса кафе! Студено ми е! Искам да се стопля!

Вече не пием кафето си в порцеланови чаши! Пием го набързо, в пластмасови... А и с кафеварката е някак... по-удобно.

Сипвай! Сипвай, докато все още има кафе, докато все още е топло.


КАФЕ И КОЛА


Въпреки, че кафето и колата са приятели, никога не смесвай любовта с приятелството и кафето с кола! Пий кафе и кола, но от две различни чаши. И винаги знай от коя чаша какво пиеш. Смесиш ли ги, по-добре ги изсипи в тоалетната. И пускай обилно водата...


КАФЕ ОТ КАФЕМАШИНА


Има ги на всеки ъгъл. Пускаш монетата и ти сипва. По желание! И да, би могъл да кажеш, че пиеш кафе. Блудкаво едно такова, едновкусно,... ама кафе. Стигнеш ли до кафемашини, кафемашини много! Пускаш и ти пускат!


КАФЕ С ВЕСТНИК


Вече сме пили тооолкова много кафе!... Изпихме си го! Е, понявга глътчица не е излишна... Но повече ми е интересен вестникът. Тоя свят не престава да ме изненадва с глупостите си...

© Пенко Пенков Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.

  • Светли празници, Пенко!
  • невероятно
  • А Желязната лейди - Жанет,
    ми написала сонет.

    Бреййй! Мчи ти такива неща си ми казала, че то стана второ произведение, бре!
    МНОГО ТИ БЛАГОДАРЯ!
    Може и да съм те ядосал нявгаж, ама нали знайш че е от обич. То и кафето тъй! Понявгаш вместо в устата,... на най-бялото на блузката. Ама кво да го прайш? КАФЕ!!!
  • Кафе с Пенко
    Ядосва те понякога, друг път те кара да се хилиш до премала... но какво да го правиш. Поднася ти кафето с бодната китка там отстрани ( на чашката де ) от ония неговите, дето с толкова любов отглежда, чак не ти се вярва, че сърце му е дало да го откъсне.
    Но... явно за него ти си нещо много повече от цветето И, аха да отпиеш от кафето и забравяш, защото Пенко започва да ти разказва сладкодумните си приказки или да развива пинкофските си теории :P И така или иначе се чувстваш тонизирана, а изстиналото кафе си чернее самотно в чашката

    Това за колата много ми хареса!
    Поздрав от онази желязната
  • С Ели. Поздравления и от мен за замисъла и изпълнението!
  • Привет Пенко!
    Ще си позволя да допълня списъка с кафетата, знам че няма да ми се обидиш. Виртуално кафе, две чаши и сърце между тях. Толкова много означават за някой от нас.
  • Страхотно! Поздравления!
Предложения
: ??:??