21.10.2012 г., 21:41 ч.

Ти си моите витамини! (Ти знаеш, че си права) 

  Проза » Повести и романи
1098 0 1
1 мин за четене

Слушам НИРВАНА, имам да оправям... Толкова е... Знаеш ли как да го опишеш? АЗ НЕ! Пиша грозно... химикалът се счупи... мастилото се разтече по листа... странното е, че е червено точно като... като кръв!
Толкова е безразлично, чувствам се като призрак, сякаш съм невидима за самата себе си... толкова изгубена, неразбрана...
Слушам, наслаждавам се на музиката... и това не мога да го опиша.. винаги съм толкова досадна, но ти обещавам, че ще спра, толкова ще е скоро... няма да усетиш.
Ще ме намериш ли? Ще пиша ли още безсмислици?
Ще ме намерят ли, защото ако не е скоро, ще потъна... толкова е пусто... само тu мe вдъхновяваш, само ти ме поддържаш все още ,,жива'', но осъзнавам, че ти ,,ще'' ме, че и ти ме губиш и твоите ръце ме пускат... всичко е толкова...
А аз, аз, да, точно аз усещам как губя твоя жабешки поглед... хахаха... как губя всички думи, спомени, как губя всичко и всеки...!!
Моля те, побързай! Обещавам, че няма да ти преча повече! ТИ ЗНАЕШ, ЧЕ СИ ПРАВА!
- Ти си моите витамини, не го допускай!

  (малко вдъхновение от you know you're right и heart shaped box)

© Отрова Кобейн Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • с доста години съм по-голям от теб,а се чувствам по съвсем същият начин...сякаш превключвам в друг свят....
Предложения
: ??:??