23.12.2010 г., 22:33 ч.

Toe 

  Проза » Други
624 0 1
1 мин за четене

Странно малко утре. Странна малка целувка. Странни малки навици. Странна малка нощна музика.

Странно е небето, странно е полето. Странна е рибата, странни са телефонните жици. Малки са мечтите. И миеща мечка говори за хемодиализа.

Научихме още нещо, че часовете са кратки, а цигарата - дълга. Волтова дъга.

Изводът от това, че ми каза нещо мило, е че разбрах, че аз трябва да замълча.

 

 

Харесва ми лъскавият ти начин на живот. Или по-скоро мислене. Харесва ми, че искаш да си прав, харесва ми, че се опитваш да правиш красиви неща. Харесва ми, че говориш за себе си с любов. Харесва ми идеята, че има хора като теб. Харесва ми, че не ти се налага да се примиряваш, че знаеш кой си. Че не се страхуваш да кажеш, че това си ти. Харесва ми, че не използвам обичам, вместо харесвам.

 

 

Знам, че  няма да свърши бързо, знам, че ще има крясъци, знам, че ще го направиш шумно, тъжно, знам, че ще ме накараш да го забравя. Знам, че ще искаш да ме заболи.

Най-вероятно няма да кажа думичка и ще повтарям, че съм добре, когато ме питат. Все от някого съм взела, че няма страшно да върша нещата по трудния начин, че мога да мълча.

 

© Мартина Стоянова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Не съм сигурен дали разбрах много - или повече от мълчанието което се натрупва като идея пред някой дали непостигнат дали паралелен идеал. Друго ми направи страшно впечетление - Волтовата дъга - незнам колко от хората знаят какво е волтовата дъга и какво може да символизира в едно литературно произведение описващо чувства. Една могъща сила възникваща при наличие на огромен потенциал от двете страни - възникваща както в началото на връзката така и в нейния край - по-силна от самата нея и краткотрайна като миг. Пам! и я няма вече. Но все още си я спомняш, говориш и мислиш за нея.
    Бих се радвал ако разбера как именно си искала да представиш дъгата?
Предложения
: ??:??