12.12.2022 г., 10:51 ч.

Томбалки 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми, Други
744 2 3
2 мин за четене

Основният порок на демокрацията – равенството.

Еднакво важно е мнението и са равни идиотът, некадърникът, специалистът…

И при изборите гласовете им са равни и еднакво решаващи…

хххх

Демокрация – хирург искал да е премиер. А таксиджията, икономистът, продавачката – ще оперират…

Както каза някой: „Самообявилото се Меси даде се бие бие решаващата дузпа от човек от трибуната…“

хххх

Пия си чая. Сервитьорката сочи чашата:

- Свободна ли е?

Ето това е свободата – чашата е използвана и ненужна…

хххх

Млада майка бута количката и говори по телефона:

- Не слуша… Да, слагам я да спи – не иска, после си спи, въпреки че трябва да става. Никакъв режим не спазва…

Езикът ме сърби, но я оставям сама да разбере след години, че сегашните й грижи са нищо нещо… Като порасне щерката, като се прибере след два дена…

хххх

Някакъв ерзац миролюбец показно и демонстративно гласувал да даваме оръжие на нацистите…

Видях го – хлъзгав, плужек, безличен…

Типичен човек на Ниновица, но намерил друг пристан. Даже не бил член на псевдосоциалистическата партия.

Изказа се точно – „Да заемем ПРАВИЛНАТА страна“…

Не ПРАВАТА! Правилната…

Тоя далеч ще иде, макар конкуренцията сред земноводните да е голяма…

хххх

Организаторите на кампанията More Than a Score, която се бори срещу тестването на учениците и доказва, че тестовете само затормозяват, но не носят никакви знания и умения, провели тестване на членовете на британския парламент. С въпроси за 11-годишните шестокласници…

По математика едва 44% от депутатите покрили изисквания минимум. По граматика, ортография и пунктуация – цели 50%...

При младите британци постигнатото ниво е 60%...

Интересно – какви ли ще са резултатите при родните политикани?

Май няма да са за „входиране“…

 

Изключително неправилни коментари - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??