14.02.2013 г., 17:19 ч.

Трифонзарезански трески 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
809 0 10
1 мин за четене

 

 

Някои хора, излизайки от кръчмата, все едно тръгват по Алеята на славата - навсякъде оставят отпечатъци от длани.

 

 

Версиите за геройската смърт на Ахил са силно преувеличени. Просто, едно пияно амурче го улучило в петата...

 

 

Истината не е във виното, а в истинските хора, с които го споделяш...

 

 

Тоз, който падне с чаша в ръка, той не унива...

 

 

Идва един момент, когато виното  спира да одобрява изяденото от Теб и започва да го връща...

 

 

Има дни, в които човек не се придържа към фактите, а към оградата...

 

 

Българският вариант на мотото на "Джони Уокър":
Не спирай да пиеш!

 

 

Видях метла с дълга дръжка, забравена пред входа. После ми мина мисълта, че всъщност може да е просто паркирана...

 

 

Преди да се ожени, две неща винаги му убягваха на този празник: спомените от вечерта и името на жената, до която се събуждаше на сутринта...

 

 

Клетвата на Трифонзарезанския идиот

Кълна се в бъчвите, скрити в мазето,
в кълката петльова,
в бута на прасето,
в бидона с туршия,
в сока от зеле и на гъската – в бялата шия,
да споделя с приятели тез благини
и ако падна под масата, ти недей ме вини,
затова, че не казвам поредно „Наздраве”,
просто не мога да стана - изправен,
но дори и тогава – прегърнал килима,
Ви казвам: Другари, благодаря, че Ви има!

 

Кирето, 14.02.2013 г., Бургас

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.

  • Анита,
    имаш адмирации за попадението!

    Безжичен,
    радвам се,че са ТЕ развеселили. За продължението си прав)
  • Винаги и с огромно удоволствие чета тези лакърдийки... Е, че са и морски... А всичко на повече от 100 мили от морето... (е, да не довършвам... ! ).
  • Никой не му е виновен, че шосето му е тясно, щом отвора на бутилката му е твърде широк.
    Да се пробвам и аз, да видя, мога ли да разкова някоя дъска, а?

  • По-здрави, Таня! Тук всеки е добре дошъл и за хрумки и за раздумки! Наздраве!

    ЕлКа,
    старая се да разнообразявам сивото ежедневие с някоя лакърдийка. Човек и в тъгата трябва да вижда смешното, за да се съхрани като личност! Поздравче!

    Оксимороне,
    Наздраве и на Теб и на компанията!
  • !!
  • Винаги се чувствам приятно на тази страничка! Наздраве!
  • Хубави празнично-тематични хрумки! По-здрав!

  • Честит да е, токсинче! Няма да се даваме - ще се държим за килима, докато сутринта ни раздели!

    Лина,
    дай Боже всекиму - добри приятели и свестни питиета. Или беше обратното.
  • Истината не е във виното, а в истинските хора, с които го споделяш...
    Благодаря ти, Кире!
  • Уникален просто! Пиян-залян не падаш под масата, ей! Шегувам се - честит празник!
Предложения
: ??:??