6.12.2007 г., 13:56 ч.

Тринадесет прости правила за относително спокоен живот 

  Проза » Други
2708 0 6
1 мин за четене
 

ТРИНАДЕСЕТ ПРОСТИ ПРАВИЛА ЗА ОТНОСИТЕЛНО СПОКОЕН ЖИВОТ

 

            1. Никога не се върти около началника, когато е на кеф - може всеки момент да му го развалиш.

            2.  Приемай с известна доза скептицизъм бизнесмените от черноморието - в повечето случай това означава, че са сложили няколко кушетки в гаража си.

            3. По време на пътуване с кола, никога не се заяждай с шофьора на служебна такава - тя не му е така скъпа, както твоята на теб.

            4. Никога не давай пари на човек, който твърди, че ще ти ги върне утре-щом е само за ден за какво се е разбързал.

            5. Ако твой длъжник не ти връща дребна сума, зарежи я, така поне не би ти поискал отново.

            6. Никога не носи нож в себе си вечерно време - полицаите с много голямо недоверие ще приемат версията ти, каквато и да е тя.

            7. Ако си на последен етаж и покрива ти тече, поправи го сам, докато събираш пари от съседите отдолу може да останеш без покрив.

            8. Ако има начин да избегнеш пътуване със самолет, направи го.

            9. Ако в ресторант ти предложат няколко вида ракии, избери най евтината - и без това нея ще получиш.

          10. Ако те опръска кола в дъждовен ден, не псувай - по-добре мокър, отколкото прост и мокър.

          11. Ако шефът ти е тъпак, не му го казвай, остави мръсната работа за някой друг.

          12. Ако все пак решиш да кажеш на шефа си, че е тъпак, убеди се, че няма грешка и наистина си братовчед на неговия шеф.

          13. Ако костюма ти е менте, не спирай да твърдиш, че е такъв, никой няма да ти повярва.

           Спазвайки тези правила се надявам да допринеса за спокойното ти ежедневие и относителен комфорт. Опитай и ще видиш, резултатите никак не се лоши.

© Светлин Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??